دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 دی 1396 - 13:48

تشکیل مدیریت بحران اماکن در 30 ساختمان بلند مرتبه منطقه 10 تهران

دبیر ستاد مدیریت بحران و پدافند غیرعامل منطقه 10 تهران از بروز رسانی و تشکیل مدیریت بحران اماکن در 30 ساختمان بلند مرتبه این منطقه خبر داد.
کد خبر : 251955

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از روابط عمومی شهرداری منطقه 10، محمد ابراهیم ملاصالحی ضمن اعلام این خبر با اشاره به لزوم ایمن‌سازی ساختمان‌های بلندمرتبه منطقه گفت: امسال با همکاری کارشناسان بحران نواحی، در 3 ساختمان منتخب در هر محله و مجموعا در 30 ساختمان بلند مرتبه ضمن بازدید و ارائه آموزش‌های لازم فرم جدید گروه بحران تکمیل و مدیریت بحران اماکن تشکیل می‌شود.


وی افزود: در سنوات گذشته ضمن بازدید از ساختمان‌های بلند مرتبه منطقه (مسکونی، اداری و تجاری) و همچنین بیمارستان‌ها، مراکز دولتی و سرای محلات چک لیست ایمنی تهیه و برای پیشگیری و رفع بروز حوادث به آتش‌نشانی ارسال و متعاقب آن نیز برای هر ساختمان دستورالعمل ایمنی از طرف آتش‌نشانی تنظیم و ارسال می‌شد.


ملاصالحی اضافه کرد: در این ساختمان‌ها ضمن برگزاری دوره‌های آموزشی، کمک‌های اولیه و اطفاء حریق، گروه مدیریت بحران اماکن تشکیل و این دوره ها به همراه بازدید ایمنی و به روزرسانی چک فرم گروه مدیریت بحران ساختمان به صورت مستمر بازآموزی می‌شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته