دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 بهمن 1393 - 09:36
در مراسم گرامیداشت سالگرد تاسیس واحد شاهرود

امام جمعه شاهرود: دانش‌آموختگان دانشگاه آزاد می‌توانند کشور را بیش از پیش توانمند کنند

امام جمعه شاهرود در مراسم گرامیداشت سالگرد تاسیس واحد شاهرود اظهار کرد: امروز دانش‌آموختگان دانشگاه آزاد مدیرانی هستند که می‌توانند کشور را بیش از پیش توانمند کنند.
کد خبر : 2517

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، حجت الاسلام محمود ترابی در این مراسم ایام جشن های انقلاب و سی و ششمین سالگرد استقامت ملت که تجلی قدرت، اراده، همت و باطن نورانی مردم و تجدید عهد و پیمان با امام، شهدا و ولی امر مسلمین برای زمینه سازی جامعه جهانی و سی و دومین سالگرد تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی را تبریک گفت و بیان کرد: امروز از خدمتگزارانی که ثمره زحمات و تلاش های خود را می بینند، پاسداشت شد و این باعث بالندگی هر چه بیشتر این دانشگاه خواهد شد.


امام جمعه شاهرود افزود: امروزه انسان های خوبی که دانشگاه آزاد اسلامی تحویل جامعه داده است به عنوان مدیران، روشنفکران و فرهیختگانی هستند که می توانند کشور را بیش از پیش به یک کشور خوب و توانمند تبدیل کنند.


وی با تاکید بر اینکه باید از ظرفیت های مردمی به عنوان پشتیبانان مالی دانشگاه آزاد استفاده کرد، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی باید از لحاظ پشتیبانی های مالی دغدغه ای نداشته باشد که تحقق این مهم هم از تبدیل دانش های علمی به کاربردی انجام می شود.


ترابی از تاسیس موسسه امور خیرین دانشگاهی خبر داد و گفت: امروزه هر واحدی که بتواند از امکانات بیشتر و زیباتری برای ارائه به دانشجویان خود استفاده کند در بین واحدهای دیگر در رقابت پیروز و سربلندتر است که با توجه به این مهم این موسسه تشکیل شده است.


امام جمعه شهرستان شاهرود افزود: باید با رشد و توسعه هر نهاد علمی خوشحال باشیم که این هم پوشانی ها باعث بالنده تر شدن این نهادها می شود.


ترابی خاطرنشان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی نگرانی های بسیاری را در زمینه های تاسیس و توسعه رشته های جدید برطرف کرده و امروز به بالندگی رسیده است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته