دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

پربازدیدترین اخبار سیاسی خبرگزاری آنا؛ 25 دی

پربازدیدترین اخبار سیاسی منتشر شده در خبرگزاری آنا را در این بسته خبری بخوانید.
کد خبر : 251668

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری آنا، چگونگی حذف از لیست یارانه‌ نقدی در سال 97، ادبیات ترامپ ما را به سمت توحش مدرن هل می‌دهد، مسئولان درباره ابعاد حادثه نفتکش سانچی گزارش دهند، اطلاعیه دفتر رئیس جمهور درباره سخنرانی حاشیه‌ساز روحانی و ... از پربازدیدترین اخبار منتشر شده در صفحه سیاسی است.


چگونگی حذف از لیست یارانه‌ نقدی در سال 97


نماینده مردم اسفراین و بام و صفی آباد گفت: کسانی که قصد دریافت یارانه دارند، می بایست به دولت اجازه راستی‌آزمایی بدهند. این به آن معناست که این افراد باید به دولت مجوز بدهند حساب های شخصی آنان را چک کند.


ادبیات ترامپ ما را به سمت توحش مدرن هل می‌دهد


رئیس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه باید برای مبارزه با تروریسم ید واحده‌ای باشیم،‌ نسبت به اظهارات نژادپرستانه ترامپ واکنش نشان داد و گفت که استفاده از این نوع ادبیات تحقیرآمیز و توهین‌آمیز ما را به سمت دوره توحش مدرن هل می‌دهد.


کاهش واردات کلید حل مشکل اشتغال است


عضو کمیسیون تلفیق بودجه 97 با بیان اینکه بندهای بودجه تنها عامل موثر در ایجاد اشتغال نیست، گفت: تا زمانی که در کشور نگاه به واردات کاهش نیابد و نگاه به صادرات افزایش نیابد، قطعا مشکل اشتغال حل نخواهد شد.


آسیب وارد شده به ناوشکن دماوند جدی است


سخنگوی ارتش درباره سانحه پیش آمده برای ناوشکن دماوند توضیحاتی ارائه کرد.



حل مشکلات اقتصادی مردم باید اولویت اصلی مجلس و دولت باشد


عضو هیئت رئیسه فراکسیون اصولگرایان در مجلس هشتم گفت: جناح‌های سیاسی نباید مسائل را به گردن هم بیندازند و از مسائل اصلی فاصله بگیرند. اکنون مجلس و دولت باید مشکلات اقتصادی مورد اعتراض مردم را ریشه‌یابی کرده و حل کنند.


اطلاعیه دفتر رئیس جمهور درباره سخنرانی حاشیه‌ساز روحانی


دفتر رئیس جمهور درباره سخنرانی روحانی در دیدار وزیر و مسئولان وزارت امور اقتصادی و دارایی و حاشیه‌های ایجاد شده اطلاعیه داد.


پیگیری حقوق خانواده دریادلان در دستور کار نمایندگان


فراکسیون نمایندگان ولایی، انتظار مجلس از دستگاه ها را بررسی دقیق ابعاد حادثه نفتکش سانچی و ارائه گزارش خواند و گفت: نمایندگان مردم پیگیری حقوق مردم ایران و خانواده های دریادلان را در این حادثه در دستور کار خود دارند.



ماموریت کلاه سبزها درسانچی


فرمانده نیروی دریایی ارتش اقدامات انجام شده برای اعزام تکاوران به چین و امداد رسانی به نفتکش ایرانی سانچی را تشریح کرد.


آسیب وارد شده به ناوشکن دماوند جدی است


سخنگوی ارتش درباره سانحه پیش آمده برای ناوشکن دماوند توضیحاتی ارائه کرد.


واکنش آیت‌الله میلانی به اظهارات رئیس‌جمهور درباره نقد پیامبر(ص)


استاد دروس عالی حوزه علمیه قم گفت: نباید جوری حرف بزنیم که مدرک به دست دشمنان بدهیم و برخورد بعضی صحابه با پیغمبر اکرم (ص) توجیه شود. در محدوده‌‎هایی که کار نکردیم وارد نشویم.


وزیر تولیدات دفاعی، علوم و فناوری پاکستان وارد تهران شد


رانا تنویر حسین وزیر تولیدات دفاعی، علوم و فناوری پاکستان به دعوت وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران صبح امروز وارد تهران شد.



جمهوری اسلامی ایران از هیچ کمکی برای توسعه سوریه دریغ نمی‌کند


دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: جمهوری اسلامی ایران از ارائه هیچ کمک و مشورتی برای توسعه و خدمت رسانی به مردم رنج سوریه دریغ نخواهد کرد.


روایت نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی از رایزنی‌ها برای نجات سرنشینان سانچی


نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس ابعاد مختلف حادثه کشتی سانچی را تشریح کرد.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته