دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
مالک باشگاه مشکی‌پوشان:

50 میلیون برای بازی در ورزشگاه امام رضا مناسب است/ جلسه عباسی با بادامکی و عنایتی

مالک باشگاه مشکی‌پوشان گفت: مبلغ 50 میلیون تومان برای اجاره بازی در ورزشگاه امام رضا با توجه به امکانات این ورزشگاه مناسب است.
کد خبر : 251636

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، مدیران ورزشگاه امام رضا مشهد سرانجام بعد از جلسه‌ای که با مسئولان دو باشگاه مشهدی در لیگ برتر داشتند تصمیم گرفتند تا بازی‌های خانگی پدیده و مشکی‌پوشان در این ورزشگاه برگزار شود و مبلغ 50 میلیون تومان را هم برای اجاره هر بازی در این ورزشگاه تعیین کرد.


محمدرضا عباسی مالک باشگاه مشکی‌پوشان در گفت وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد جلسه مدیران باشگاههای مشهدی در لیگ برتر با مسئولان ورزشگاه امام رضا گفت: «جلسه‌ای که با مسئولان تربیت بدنی آستان قدس برگزار کردیم بسیار مثبت بود و آنها تصمیم گرفتند که از این هفته تمام بازی‌های مشکی پوشان و پدیده در مشهد در این ورزشگاه برگزار شود که این مساله کار را برای هواداران مشهدی بسیار راحت می‌کند.»


وی در خصوص اجاره بالای ورزشگاه امام رضا برای هر بازی گفت: «ورزشگاه امام رضا از نظر استاندارد در سطح بسیار بالایی قرار دارد و هیچ ورزشگاهی در ایران قابل مقایسه با این ورزشگاه نیست. مبلغ 50 میلیون تومانی که برای هر بازی درنظر گرفتند نسبت به امکانات ورزشگاه مناسب است اما چون توان مالی دو باشگاه مشهدی کم است باید ارگان‌های دیگر برای پرداخت هزینه‌های بازی کمک کنند.»


مالک مشکی‌پوشان در مورد جدایی حسین بادامکی از این تیم افزود: «حسین بادامکی یکی از بازیکنان خاطره‌ساز باشگاه است که هم دوره عنایتی است و این بازیکنان تاثیر زیادی در زمان بازی خودشان در این تیم داشتند. من فکر نمی‌کنم صحبت‌های بادامکی در مورد عنایتی درست باشد و سرمربی تیم به همین راحتی به کاپیتان تیمش گفته باشد که دوست داری از تیم برو. در هر صورت قرار است جلسه‌ای بین این دو نفر برگزار کنیم تا بادامکی هم به کارش در مشکی‌پوشان ادامه دهد.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته