دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

باد کردن 3 هزار بلیط فیفا در فدراسیون فوتبال

مسئول کمیته بلیط فروشی جام جهانی اعلام کرد در حالی که 3 روز به پایان مهلت فروش بلیط‌هایی که فیفا به فدراسیون بین‌المللی فوتبال داده باقیمانده، 3 هزار بلیط فروش نرفته است.
کد خبر : 251555

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا،فدراسیون فوتبال ایران برای آنکه هوادارانی که دوست دارند بازی‌های تیم ملی را در جام جهانی 2018 روسیه ببینند و امکانات خرید بلیط را از طریق سایت فیفا ندارند، بتوانند موفق به خرید بلیط دیدارهای تیم ملی شوند، از فیفا درخواست سهمیه کرد که فدراسیون بین‌المللی فوتبال 5615 بلیط در اختیار فدراسیون فوتبال ایران قرار داد و اعلام کرد تا 18 ژانویه(28 دی) باید این بلیط‌ها به فروش برود در غیر اینصورت بلیط‌های باقیمانده باید به فیفا عودت داده شود تا در دو حراجی که در سال آینده انجام می‌شود کلیه بلیط‌های باقیمانده از سوی تمامی کشورها به فروش برسد.


طبق اعلام علی خطیر، مسئول کمیته بلیط فروشی جام جهانی تا پایان شب گذشته تنها 2600 بلیط به فروش رفته است و متقاضیان تا ساعت 2 بعدازظهر روز پنج‌شنبه این هفته فرصت دارند تا نسبت به خرید بلیط‌های باقیمانده اقدام کنند.


ضمن اینکه مسئول کمیته بلیط فروشی جام جهانی اعلام کرده که سهمیه هوادران ایرانی در بازی با مراکش 2622 صندلی،در بازی با اسپانیا 1521 صندلی و در بازی با پرتغال 1476 صندلی است و البته هنوز این عدد کوچک برای هواداران کشورمان پر نشده است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته