دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
همسر مرحوم پورحیدری:

باشگاه استقلال مرا مجبور به شکایت به AFC نکند

همسر مرحوم پورحیدری گفت: اگر باشگاه استقلال در پرداخت مطالبات مرحوم شوهرم بیش از اندازه کوتاهی کند ناچار به شکایت از طریق AFC هستم.
کد خبر : 251481

فریده شجاعی درگفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، درباره اینکه آخرین وضعیت طلب مرحوم پورحیدری از باشگاه استقلال به کجا انجامید، گفت: «هنوز که پولی به ما نداده‌اند ولی بعد از اینکه متوجه شدم مسئولین باشگاه استقلال اعلام کرده‌اند حق و حقوق مرحوم شوهرم محفوظ است باز هم خدا را شکر می‌کنم که منکر طلب منصور از استقلال نشده‌اند و می‌دانند که باید مطالباتی که حق ماست را پرداخت کنند.»


وی با اشاره به این موضوع که بسیاری از طلبکاران داخلی استقلال با شکایت به AFC به پول خود رسیده‌اند، اظهارداشت: «من به دو دلیل قصد ندارم فعلا به AFC شکایت کنم. دلیل اول اینکه منصور خدا بیامرز عاشق استقلال بود و حس می‌کنم اگر چنین کاری انجام دهم، روح آن خدا بیامرز را عذاب می‌دهم چون وی مخالف آن بود که برای استقلال ایجاد دردسر شود. دلیل دومم هم این است که شاید در این مدت باشگاه استقلال شرایط مالی بدی داشته و اگر درآمدی هم داشته ناچار بوده درآمدش را صرف مواردی کند که به زعم مدیران باشگاه مهم‌تر از طلب مرحوم پورحیدری بوده است.»


همسر مرحوم پورحیدری در مورد اینکه پس چرا به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال شکایت کرد،‌ بیان داشت: «به ما گفتند چون استقلال برای گرفتن مجوز حرفه‌ای کنفدراسیون فوتبال آسیا باید فهرست طلبکارانش را مشخص کند و اگر به کمیته انضباطی شکایت نکنید، احتمال آن وجود دارد اسم‌تان از میان طلبکاران باشگاه استقلال به طور کامل حذف شود. ما هم برای آنکه محروم نشویم این شکایت را انجام دادیم، اگرچه هنوز هم کمیته انضباطی گامی برای رسیدن ما به پول‌مان برنداشته است.»


وی درباره اینکه اگر باشگاه استقلال همچنان در دادن پول مرحوم پورحیدری اهمال کند، او چه کاری برای گرفتن حق شوهر محرومش خواهد کرد، اظهارکرد: «خیلی دوست دارم که از شیوه‌ای مسالمت‌آمیز بتوانم پول منصور را از باشگاه استقلال بگیرم. بالاخره مدیران باشگاه باید بدانند که دادن مطالبات شوهر مرحومم وظیفه آنهاست و نباید حقی پایمال شود.»


شجاعی تاکید کرد: «می‌دانم که اگر بخواهم از طریق کنفدراسیون فوتبال آسیا از باشگاه استقلال شکایت کنم، احتمال دارد روح شوهرم آزرده شود بنابراین باز هم صبر خواهم کرد. طی یکی دو روز آینده هم در این باره صحبتی با مدیران باشگاه خواهم داشت اما اگر زمان پرداخت مطالبات پس از صحبت‌ها و قول‌های جدیدی که می‌گیرم، باز هم به تعویق بیفتد آن وقت برای گرفتن مطالبات از طریق شکایت به AFC اقدام خواهم کرد چرا که می‌دانم روح منصور هم دوست ندارد ما برای گرفتن حق‌مان بیش از اندازه صبوری کنیم. امیدوارم تاخیر بیش از حد باشگاه استقلال مرا مجبور به شکایت از طریق AFC نکند.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته