دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 دی 1396 - 10:57
نماینده مردم نجف آباد در مجلس شورای اسلامی:

سازمان ملل برای تأمین منافع قدرت‌های بزرگ به مساله فلسطین ورود کرده‌است

رئیس فراکسیون حقوق بشر مجلس گفت: سازمان ملل همواره ثابت کرده زمانی که منفعت جبهه استکبار به خطر بیفتد به میدان می‌آید و قصد آن خاموش کردن آتش خشم فلسطینیان از ایجاد انتفاضه‌ای دیگر است.
کد خبر : 251424

به گزارش حوزه پارلمانی گروه سیاسی خبرگزاری آنا، ابوالفضل ابوترابی در خصوص بررسی جنایات رژیم صهیونیستی در مقابله با تظاهرات فلسطینیان توسط سازمان ملل متحد گفت: سازمان ملل همواره ثابت کرده زمانی که منفعت جبهه استکبار به خطر بیفتد به میدان می آید و قصد آن خاموش کردن آتش خشم فلسطینیان از ایجاد انتفاضه ای دیگر است.


نماینده مردم نجف آباد، تیران و کرون در مجلس شورای اسلامی افزود: یک سوالی که برای همه ایجاد می شود این است چرا بعد ازچندین هفته سرکوب ملت فلسطین توسط رژیم صهیونیستی، سازمان ملل به فکر بررسی ابعاد موضوع افتاده است؟ اما زمانی که در ایران اعتراضات مدنی صورت می پذیرد سریعا تصمیم به برگزاری جلسه شورای امنیت برای بررسی موضوع ایران گرفته می شود؛ در حالیکه اعتراضات مربوط به امور داخلی ایران است.


رئیس فراکسیون حقوق بشر مجلس در ادامه افزود: چرا سازمان های حقوق بشر از جنایاتی که در فلسطین و یمن در حال وقوع است و مردم مظلوم کشته می شوند و زنان و کودکان از بین می روند، سخنی نگفته و اقدامی انجام نمی دهند؟ پاسخ این سوالات را باید چه کسی بدهد؟ این تناقضات نشان دهنده منفعت طلبی این سازمان ها می باشد زیرا تحت نفوذ قدرت های برزگ هستند و آنها تصمیم می گیرند.


وی تأکید کرد: رژیم صهیونیستی بداند تقاص جنایات خود را به زودی پس خواهد داد و جنایات او در منطقه بی پاسخ نخواهد ماند، چرا که ملت های بیدار منطقه بعد از جنگ هایی که طی سالیان گذشته به آنها تحمیل شده بدنبال ایجاد صلح هستند و ظلم های ایادی استکبار در منطقه را بی جواب نخواهند گذاشت.


عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: اعتقاد بر این است که قدس باید آزاد شود و آن روز نزدیک است و شکست های جبهه اسکتبار در منطقه نشان دهنده پیروزی حق علیه باطل است و ایران اسلامی از تمام توان خود برای بریدن دست اسکتبار از نفوذ در منطقه استفاده خواهد کرد.


انتهای پیام/

برچسب ها: سازمان ملل
ارسال نظر
هلدینگ شایسته