دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 دی 1396 - 15:35
سالاری:

شهرداری تهران با بارگذاری در پادگان۰۶ مخالفت کند

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران از بارگذاری یک میلیون متر مربعی در پادگان 06 انتقاد کرد و از شهرداری خواست که با این اقدام مخالفت کند.
کد خبر : 251278

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا، محمد سالاری امروز در تذکر پیش از دستور خود با بیان اینکه تذکر من نسبت به بارگذاری در پادگان 06 است، اظهار کرد: در حال حاضر پرونده پادگان 06 در کارگروه‌های فنی شورای عالی شهرسازی و معماری کشور در حال بررسی است.


وی با بیان اینکه 50 هکتار مساحت این پادگان در محدوده خیابان‌های پاسداران، دولت، گلستان و اتوبان صیاد شیرازی قرار دارد، گفت: این محدوده به لحاظ سرانه‌های شهری و علی الخصوص ترافیکی، وضعیت بحرانی دارد این در حالی است که با خبر شدیم قرار است در این پادگان یک میلیون متر مربع بارگذاری شود و اگر قرار باشد پادگان‌ها از شهر خارج شوند و به جای آنها چند برابر طرح تفصیلی بارگذاری شود بهتر است که این پادگان‌ها در شهر بمانند.


وی با بیان اینکه شهرداری سهم 70 درصدی در این پروژه دارد، تصریح کرد: شهرداری تهران و نماینده شهرداری در شورای عالی معماری بهتر است ابعاد مختلف این طرح را بررسی و با آن مخالفت کنند.


سالاری همچنین با اشاره به تخلفات پروژه پالادیوم، عنوان کرد: حدود سه ماه پیش درخصوص حفر تونل و پل هوایی بر فراز پالادیوم تذکر دادیم و در بازدیدی که داشتیم شهردار منطقه اذعان کرد که مالک قصد تجاری کردن ساختمان جنوبی را دارد اما این قراردادها به لحاظ قانونی قابل قبول نیست و نمی‌تواند ملاک قانونی داشته باشد.


وی اضافه کرد که از شهردار تهران درخواست می‌شود که دستورات لازم را در خصوص جمع‌آوری تخلفات صادر کند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته