دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
مدیرعامل صنعت نفت آبادان:

مشکلات مالی فقط مختص به صنعت‌ نفت نیست

مدیرعامل صنعت نفت گفت: مشکلات مالی که صنعت نفت را به حاشیه برد فقط مختص باشگاه ما نیست و اکثر تیم‌های لیگ برتری مشکل مالی دارند.
کد خبر : 250850

علی عیسی زاده مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان در گفت وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد شرایط این روزهای صنعت نفت بعد از مشکلاتی که در یک ماه گذشته پشت سر گذاشت گفت: «شرایط صنعت نفت خوشبختانه خوب است و بعد از صحبت‌هایی که با فراز کمالوند انجام دادیم این مربی راضی شد که در آبادان کارش را ادامه دهد. مشکلات صنعت نفت مسائل مالی است که اکثر تیم‌های لیگ برتر درگیر این مشکلات هستند و فقط مختص صنعت نفت نیست.»


وی در مورد حضور مشاور فیفا در آبادان برای بازدید از امکانات ورزشی باشگاه صنعت نفت بیان کرد: «فدراسیون فوتبال از مشاور برنامه‌ریزی فیفا دعوت کرد تا به ایران بیاید و بعد از حضورش در کشور ما از طرف فدراسیون به آبادان آمد تا از امکانات باشگاه بازدید کند. خوشبختانه مشاور فیفا نظر مساعدی روی امکانات سخت افزاری و نرم افزاری باشگاه داشت.»


مدیرعامل صنعت نفت در رابطه با تصمیم کرار جاسم برای جدایی از این باشگاه گفت: «کرار بازیکن صنعت است و تا پایان فصل با ما قرارداد دارد. مشکلاتی که برای باشگاه بوجود آمد بچه‌های تیم را کمی دلسرد اما با همه آنها صحبت کردیم آنها با جدیت به کارشان ادامه خواهند داد کرار هم در روزهای گذشته به دلیل مصدومیت در ترکیب تیم حضور نداشت و در هفته‌های آینده قطعا به میدان خواهد رفت.»


عیسی زاده در مورد هدف این فصل صنعت نفت در رقابت‌های جام حذفی و لیگ برتر گفت: «در حال حاضر هدف اصلی ما صعود به فنیال جام حذفی با شکست استقلال است و در مرحله بعد به دنبال کسب رتبه خوب در لیگ برتر هستیم. تمام تمرکز خودمان را روی دیدار نیمه نهایی جام حذفی گذاشتیم و از بازی‌های لیگ هم غافل نمی‌شویم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته