دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
مدیرعامل باشگاه مشکی‌پوشان:

پرسپولیس با حمایت هواداران مشهدی برد

مدیرعامل مشکی پوشان گفت: متاسفانه در جریان بازی با پرسپولیس هواداران مشهدی به قدری پرسپولیس را حمایت کردند و برای این تیم جیغ و هورا کشیدند که ما در دقیقه 90 گل خوردیم.
کد خبر : 250793

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، دیدار تیم‌های پرسپولیس و مشکی‌پوشان در چارچوب هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ برتر در ورزشگاه ثامن شهر مشهد برگزار شد که در نهایت شاگردان برانکو موفق شدند با تک گل دقایق پایانی علی علیپور از سد حریف خودشان عبور کنند. نکته مهم این بازی اعتراض باشگاه مشکی‌پوشان به نحوه بلیت فروشی بود که اعلام کردند دو برابر ظرفیت ورزشگاه، تماشاگران وارد استادیوم شدند که درآمدی برای باشگاه نداشته است.


علی عباسی مدیرعامل باشگاه مشکی‌پوشان در گفت وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد حواشی بازی تیمش مقابل پرسپولیس گفت: « یکی از راه‌های درآمد تیم مشکی‌پوشان که از جیب هزینه می‌کند بلیت فروشی است .اما متاسفانه در بازی مقابل پرسپولیس شاهد بودیم که تماشاگران زیادی وارد ورزشگاه شدند اما به ما اعلام کردند تنها 17 هزار قطعه بلیط فروخته شده است این در حالی است که حدود 35 هزار هوادارا وارد ورزشگاه شده‌بودند. اینکه به چه صورتی حدود 15-16 هزار نفر وارد ورزشگاه شدند اما در آمار بلیت فروشی به حساب نمی آیند برای ما جای سوال است.»


وی ادامه داد: «متاسفانه همه نگاه‌ها به سمت هیات فوتبال استان و اداره کل ورزش استان است اما من به نوبه خودم از زحمات این عزیزان تشکر می‌کنم چون نهایت تلاش خودشان را برای برگزار این بازی انجام دادند اما بعضی کارها از دست هیات فوتبال و اداره کل ورزش استان خارج است و نهادهای دیگری تصمیم‌گیری می کنند. بازی پرسپولیس و مشکی‌پوشان یکی از 5 روز شلوغ تاریخ ورزشگاه ثامن بود که حدود 35 هزار نفر در ورزشگاه حضور داشتند اما اینکه این آدم‌ها با چه سازوکاری وارد ورزشگاه شدند برای ما عجیب است.»


مدیرعامل مشکی‌پوشان در مورد حمایت هواداران مشهدی از تیم پرسپولیس که باعث ایجاد فشار مضاعف روی بازیکنان تیم میزبان شد بیان کرد: «سوال من از هواداران مشهدی این است که اگر تیم ما و پدیده در لیگ برتر حضور نداشته باشند آیا تیم‌های استقلال و پرسپولیس برای بازی به مشهد می آیند؟ در جریان بازی مقابل پرسپولیس هواداران حاضر در ورزشگاه آنقدر به نفع پرسپولیس جیغ و هورا کشیدند که بازیکنان ما را تحت فشار گذاشتند و سرانجام هم روی همین فشارها با اشتباه فردی بازی را واگذار کردیم.»


وی افزود: «بعد از بازی مقابل پرسپولیس آنقدر فشار روی تیم ما زیاد بود که من اعلام کردم دیگر حاضر نیستم در مشهد میزبانی کنیم و بازی‌های خانگی خودمان را در شهر دیگری برگزار خواهیم کرد. ما اگر در ورزشگاه بدون تماشاگر یا حتی در ورزشگاه آزادی مقابل پرسپولیس بازی می‌کردیم فشار کمتری را تحمل می‌کردیم. متاسفانه در ورزشگاه را باز کردند و هواداران تیم پرسپولیس وارد جایگاه تیم مشکی‌پوشان شدند که همین مساله باعث بروز ضدوخورد میان تماشاگران دو تیم شد. اگر مشکی‌پوشان در این فصل در لیگ برتر ماندگار شود قطعا در فصل آینده سازوکار جدیدی برای این کار درنظر می‌گیریم و به صورت جدی روی بلیط فروشی تمرکز خواهیم کرد و به تمامی تیم‌های میزبان 10درصد اجازه ورود تماشاگرانشان را خواهیم داد.»


عباسی در مورد شرایط مشکی‌پوشان در ادامه فصل با حضور رضا عنایتی روی نیمکت این تیم گفت: «از روزی که رضا عنایتی روی نیمکت تیم نشست نتایج خوبی کسب کردیم. ما 4 بازی حساس رو پشت سر گذاشتیم که امتیازات خوبی هم از این بازی‌ها به دست آوردیم و به ادامه راه هم امیدوار هستیم. فصل گذشته اکبر میثاقیان در 8 هفته آخر هدایت تیم را بر عهده گرفت و در هفته آخر هم موفق شد با شکست تیم پرسپولیس در لیگ ماندگار شود در این فصل هنوز 11 هفته به پایان لیگ فرصت باقی است 5-6 بازیکن جدید به تیم اضافه شدند که بار فنی مشکی‌پوشان را بالا بردند و من به همه هواداران قول می‌دهم که در لیگ می‌مانیم.»


گفت وگو از علی شفیعی‌جم


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته