دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 دی 1396 - 11:24
کارمند سفارت اکوادور:

بنیان‌گذار ویکی‌لیکس علاقه‌ای به استحمام و نظافت شخصی ندارد

یک منبع خبری نوشت دو کارمند سفارت اکوادور در لندن از بنیان گذار ویکی‌لیکس به‌دلیل اینکه نظافت شخصی اش را رعایت نمی‌کند گله‌مند هستند.
کد خبر : 250766

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا از خبرگزاری نووستی، پایگاه خبری اینترنشنال بیزینس تایمز نوشت: «دو کارمند سفارت اکوادور در لندن گفتند جولیان آسانژ تنها در موارد معدودی استحمام می‌کند و بیشتر مواقع بدنش بوی بدی می‌دهد.»


این اظهارات در زمانی مطرح می‌شود که پیشتر نیز گزارش‌هایی از علاقه نداشتن آسانژ به رعایت نظافت شخصی منتشر شده بود. به‌عنوان نمونه، جرمی زیمرمن، دوست و همکار سابقش گفته بود جولیان معمولا لباس‌هایش را عوض نمی‌کند تا اینکه کسی پیدا شود و او را مجبور کند لباس‌هایش را عوض کند و به حمام برود.»


اینترنشنال بیزینس تایمز می‌نویسد: «دانیل دومشایت برگ، یکی دیگر از دوستان آسانژ که پیشتر در ویکی‌لیکس فعالیت می‌کرد، گفت آسانژ با دستانش غذا می‌خورد و بعد دستان چربش را با شلوار و لباسش پاک می‌کند.»


جولیان آسانژ از سال 2012 تاکنون به‌دلیل نگرانی از بازداشت از سوی دولت بریتانیا و تسلیمش به دولت سوئد، در ساختمان سفارت اکوادور در لندن زندگی می‌کند. آسانژ متهم به تجاوز جنسی است. باوجود این، خودش معتقد است پرونده‌اش سیاسی است و سوئد می‌خواهد او را تحویل دولت آمریکا بدهد تا در زمینه فعالیت‌های سایت ویکی‌لیکس محاکمه شود.


آسانژ تا زمان حضورش در سفارت اکوادور از حق پناهندگی برخوردار است.



انتهای پیام/

برچسب ها: جولیان آسانژ
ارسال نظر
هلدینگ شایسته