فراخوان فعالان اقتصادی برای تدوین آییننامه ساماندهی تبلیغات
به گزارش گروه اقتصادی آنا و به نقل از شاتا، محمدرضا کلامی در اولین جلسه کارشناسی تدوین آییننامه ساماندهی تبلیغات با اشاره به ابلاغ قانون رفع موانع تولید رقابتپذیر و ارتقای نظام مالی کشور، گفت: بر اساس این قانون، ساماندهی تبلیغات بازرگانی کالا و خدمات در کشور از طریق تدوین آییننامه مربوط به وزارت صنعت، معدن و تجارت و با مشارکت سایر دستگاههای ذیربط محول شد.
وی تصریح کرد: در این راستا وزارت صنعت، معدن و تجارت مکلف شد با همکاری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، وزارت جهاد کشاورزی، سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران، وزارت کشور و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، آییننامه مربوطه را تهیه و به دولت ارائه کند.
کلامی به برگزاری اولین جلسه هماهنگی با حضور نمایندگان دستگاههای ذیربط و با محوریت معاونت امور اقتصادی و بازرگانی وزارت صنعت، معدن و تجارت اشاره کرد و گفت: در این جلسه به بحث و گفتوگو درباره وضع فعلی تبلیغات در کشور، قوانین موجود نقاط ضعف و قوت تبلیغات در توسعه ملی و بینالمللی و بایدها و نبایدهای ساماندهی تبلیغات کالا و خدمات پرداخته و چارچوبهای اولیه ارتقای این امر مهم و تاثیرگذار در کشور احصا شد.
وی از تمامی دستاندرکاران امر تبلیغات، صاحبان صنایع و برندهای برتر و ارائهدهندگان خدمات دعوت کرد برای مشارکت هر چه بیشتر نظرات تخصصی و کارشناسی خود را در این خصوص از طریق مکاتبه یا آدرس ایمیل traddp@mimt.gov.ir به این معاونت ارسال کنند.
مدیرکل دفتر توسعه بازار کالا و خدمات و نظارت بر استانداردهای مصرفی وزارت صنعت، معدن خاطرنشان کرد: ارائه نظرات در چارچوب ذیل جهت نیل به اهداف تعیینشده از سوی قانونگذار مورد درخواست است.
انتهای پیام/