دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
03 تير 1394 - 17:15
نیاز‌آذری عنوان داد:

اجرای کامل طرح تجمیع 2 در دانشگاه آزاد اسلامی مازندران

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران در جلسه انتخاب روسای شوراهای تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران، انجام طرح تجمیع را کار انقلابی دکتر میرزاده دانست و گفت: انجام این طرح منشأ برکات بوده و در راستای اهداف مقدس دانشگاه آزاد اسلامی و خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
کد خبر : 25063

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر کیومرث نیازآذری، تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی را به عنوان ارزنده‌ترین و مهمترین کار و زنده‌ترین سند که در نظام مقدس جمهوری اسلامی که 36 سال از عمر آن می‌گذرد دانست و اظهار کرد: تاسیس، استمرار و گسترش دانشگاه آزاد اسلامی در تربیت و پرورش افکار و نیروهای انسانی جامعه بسیار مفید بوده و امروز همه افراد اعم از موافقان و مخالفان از این مجموعه علمی به عنوان بزرگترین دانشگاه حضوری جهان یاد می‌کنند.


وی گفت: وقتی به گذشته و خاطرات انقلاب و به ویژه به سال‌های اولیه بعد انقلاب مراجعه می‌شود واقعا به فکر کسی نمی‌رسید که ضد انقلاب و دشمنان زیادی برای این نظام نوپا نقش‌ها دارند که با رهبری امام(ره) و هدایت و روشنگری مقام معظم رهبری از آن بحران‌ها عبور کردیم و به دستاوردهای بزرگی دست یافتیم.


نیازآذری گفت: بعد از 3 دهه از عمر این نظام امروز به جایی رسیده‌ایم که دنیا واقعا به دنبال توافق با ما است که این از افتخارات نظام و آموزش عالی است که امروز انسان‌ها و نیروهای کارآمدی را تربیت و تحویل جامعه داده و این مهم به خاطر ایجاد زیرساخت‌های آموزشی و تحصیلات تکمیلی در کشور است که با سختی فراوانی تا به اینجا رسیده است.








نیازآذری خطاب به عده قلیلی که نقش موثری هم در بدنه دانشگاه آزاد اسلامی نداشته و ندارند و فقط به دلیل منافع شخصی خود در برابر اجرای این طرح ایستادگی و مخالفت می‌کنند، گفت: آثار و نتایج مثبت این طرح مشخص است و توصیه می‌کنم این افراد از ایجاد فضاهای کاذب پرهیز کنند

وی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی موجب توسعه تحصیلات تکمیلی و افزایش سطح سواد جامعه شد، ادامه داد: اگر امروز تحصیلات تکمیلی در حال گسترش است به خاطر تلاش‌های نیروهای علمی است که با زحمات بسیار سخت، زمینه را برای توسعه تحصیلات تکمیلی در کشور فراهم کردند.


دبیر هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران با توجه به سوابق مدیریتی دکتر میرزاده در دوران جنگ، معاونت اجرایی ریاست جمهوری و استانداری، افزود: وی به معنای واقعی کلمه مدیر است و به همین جهت در این بحران سخت ورود کرده و با شهامت و شجاعانه و تدبیر مدبرانه مسائل و مشکلات واحدها را رفع و یا به حداقل رسانده‌اند.


نیازآذری با بیان اینکه در طرح تجمیع 2 دسترسی‌ها آسانتر شده است، ادامه داد: در شرایط جدید واحدهای استان به عنوان یک مجموعه هستند و رشته‌ها به استان داده و بین واحدها توزیع می‌شود.


وی گفت: همه ما عضو یک خانواده هستیم و یک نام مشترک با عنوان دانشگاه آزاد اسلامی داریم و اگر هر واحدی دچار مشکل شود برای کل مجموعه است و اگر با سرعت و دقت در اصلاح ساختار عمل نکنیم، قطعا دچار مشکل خواهیم شد.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مازندران با تبریک به افرادی که به عنوان رئیس شورای استان انتخاب شدند، افزود: روسای شوراها عضو جلسات شورای استان هم خواهند بود و این افراد با تلاش و اهتمام خاصی باید پیگیر امور محوله باشند.


وی با بیان اینکه طرح تجمیع 2 در استان مازندران از ابتدای تیر آغاز و به طور کامل انجام شد، تاکید کرد: آثار مفید این طرح برای همگان روشن و مشخص است و همه می‌دانند برون‌رفت از مشکلات جاری فقط با اجرای این طرح امکان‌پذیر بود.


نیازآذری در پایان خطاب به عده قلیلی که نقش موثری هم در بدنه دانشگاه آزاد اسلامی نداشته و ندارند و فقط به دلیل منافع شخصی خود در برابر اجرای این طرح ایستادگی و مخالفت می‌کنند، گفت: آثار و نتایج مثبت این طرح مشخص است و توصیه می‌کنم این افراد از ایجاد فضاهای کاذب پرهیز کنند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته