دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
05 تير 1394 - 11:50

جهانگیرزاده: رهبری حدود و ثغور را برای مذاکره‌کنندگان و طرف‌های غربی تعیین کردند

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، گفت: سخنان اخیر رهبری در جمع کارگزاران نظام یک سخنرانی کاملا سیاسی و با جزئیات درباره مذاکره هسته‌ای بود که راه را برای مذاکره کنندگان ما باز و برای غربی‌ها حدود و ثغور را تعیین نمود.
کد خبر : 25049

جواد جهانگیرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری آنا، درباره بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با مسئولان و کارگزاران نظام، اظهار کرد: ایشان در این دیدار برخی از مسایل را مطرح کردند که به نظر بنده مدتی آنها را نگهداشته بودند و بیان نکرده بودند، از جمله اینکه فرمودند مذاکرات با طرف آمریکایی در دوره آقای احمدی‌نژاد شروع شد و توأم با اذن رهبری بود.


عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، ادامه داد: دفاع صریح ایشان از مذاکره‌کنندگان در کنار نگه‌داشتن حرمت منتقدان بود. ایشان اینکه با یک تشبیه و مثال نشان دادند که کار مذاکره‌کنندگان چقدر سخت و طاقت‌فرساست و انتظار حمایت از مذاکره کنندگان کشورمان در این کار سخت بیشتر است.


نماینده ارومیه در مجلس خاطرنشان کرد: ایشان بعد از بحث از یک مذاکره خوب، اعطای بخشی از امتیازها و پذیرش برخی از محدودیت‌ها را به عنوان یک واقعیت از مذاکره عنوان کردند


به گفته جهانگیرزاده، رهبری در سخنرانان روز گذشته خود هم برای مذاکره‌کنندگان کشورمان هم برای طرف‌های غربی حدود و ثغور را تعیین کردند.


قائم مقام مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی، در پاسخ به این سوال که رهبری در سخنان روز گذشته خود برای چندمین بار درباره موضوع اقتصادی مقاومتی تأکید کردند، مجلس و مرکز پژوهش‌ها چه اقداماتی در خصوص تحقق سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی انجام دادند؟ اظهار کرد: ما در مرکز پژوهش‌های همه قوانین اجرایی، قوانین مزاحم یا فقدان قانون را که مربوط به 24 بند سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی است شناسایی کردیم و بر مبنایی این قوانین داریم راهکارها را تعیین می‌کنیم تا مجلس بر مبنای آن، اقدامات لازم را در خصوص قانون‌گذاری در زمینه تحقق این سیاست‌ها انجام دهد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته