دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
03 تير 1394 - 15:53

بیورزونانس تراپی روش درمانی بدون درد برای آسم و آلرژی

یک پژوهشگر مرکز تحقیقات لیزر جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران عنوان کرد: بیورزونانس تراپی به عنوان یک درمان مکمل برای تشخیص و درمان بیماری آسم و آلرژی و انواع سرطان ها استفاده می‌شود.
کد خبر : 25047

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، دکتر مینا نادری با اعلام این مطلب گفت: امواج الکترومغناطیس می‌تواند در تشخیص و درمان بیماری‌ها مورد استفاده واقع شود.


پژوهشگر مرکز تحقیقات لیزر جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران با توجه به اساس کار بیورزونانس تراپی تصریح کرد: اساس این شیوه درمانی به این شکل است که 40 نقطه تست روی هر دو دست و پا وجود دارد که به یک ارگان خاص و یک سیستمی از بدن مربوط می‌شود. این نقاط توسط دستگاه اندازه گیری و ثبت می‌شود و نقطه‌ای که بالاترین مارکرهای(نشانگر) استرسی را داشته باشد برای درمان استفاده می‌شود.


وی افزود: هدف اصلی بیورزونانس تراپی رساندن انرژی بدن به حالت پایدار و در نتیجه بهبود سیستم ایمنی است. افزایش کارایی سیستم ایمنی به نوبه خود باعث افزایش قدرت خود ترمیمی بدن می‌شود.


این دانشجوی دکترای بیوفیزیک در ادامه تصریح کرد: این روش درمانی به عنوان یک درمان مکمل برای تشخیص و درمان بیماری آسم و آلرژی و انواع سرطان‌ها استفاده می‌شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته