دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
03 تير 1394 - 15:48
در واحد ساری

رئیس واحد قائم‌شهر: با اجرای طرح تجمیع 2 انجام فعالیت‌های بزرگ در استان میسر شد

رئیس واحد قائم‌شهر با تبریک حلول ماه مبارک رمضان از زحمات دکتر شاهورانی و دکتر صالحی که مسئولیت دبیرخانه منطقه سابق را برعهده داشتند تقدیر و تشکر کرد.
کد خبر : 25042

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر محمدرضا باقرزاده در دومین جلسه انتخابات روسای شوراهای تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران با توجه به مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی در مورد تشکیل ساختار استانی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دکتر نیازآذری از چهره‌های ممتاز مدیریتی در سطح کشور بوده و حضور وی در راس دانشگاه آزاد استان نعمت بزرگی برای این مجموعه دانشگاهی است.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم‌شهر، جهت‌گیری تحولات یک سال اخیر دانشگاه آزاد اسلامی را در راستای تحقق مدیریت جهادی عنوان کرد و افزود: مدیریت جهادی دکتر میرزاده در طرح تجمیع 2 و استقرار نظام مدیریت چابک در ساختار دانشگاه منجر به چابکی سازمانی با تلفیق هوشمندانه مدیریت درآمد با مدیریت هزینه‌ها خواهد شد.


وی به بررسی ویژگی‌های طرح چابک پرداخت و طرح‌ریزی را به‌ عنوان نخستین خصیصه دانست و اظهار کرد: تحقق مدیریت چابک با طرح‌ریزی درست از برنامه‌های اقتصادی دانش‌بنیان و تعریف شیوه‌نامه‌ها در دانشگاه آزاد اسلامی انجام و در صورت بروز تغییرات بر اساس تفکر و تصمیم‌گیری سریع، از این تغییرات به‌ عنوان فرصت استفاده می‌شود.


باقرزاده با بیان اینکه سازماندهی چابک یکی دیگر از ویژگی‌های طرح تجمیع است، افزود: تغییر یا اصلاح ساختار و مهندسی مجدد، یک ضرورت سازمانی است و استانی شدن باعث افزایش کارکرد خواهد شد که در این طرح با یک هوشمندی اختیار با مسئولیت، متوازن شده است و باعث می‌شود امکان انجام فعالیت‌های بزرگ در استان فراهم آید و حل مشکلات با وجود رئیس استان در استان تسریع پیدا کند.


وی سومین ویژگی طرح چابک را رهبری و مدیریت چابک عنوان کرد و گفت: با حذف تفکر جزیره ای و ایجاد مدیریت واحد استانی در طرح چابک‌سازی زمینه برای مشارکت واقعی همه واحدها بوجود می‌آید.


باقرزاده کنترل و نظارت چابک را از دیگر ویژگی‌های این طرح یاد و اظهار کرد: انجام این طرح موجب بازرسی‌ها چندجانبه و فراگیر، تجمیع و پالایش آئین‌نامه و بخشنامه‌ها خواهد شد.


وی با توجه به ویژگی‌های طرح تجمیع و ساختار جدید استانی در دانشگاه آزاد اسلامی استان، ارائه و تولید خدمات متفاوت به‌ صورت همزمان و کوتاه مدت، امکان طراحی مجدد خدمات، تغییر روشهای ارائه خدمت و توان واکنش سریع و کارآمد به تغییرات را از دستاوردهای این طرح عنوان کرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب