دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 دی 1396 - 11:42

اعزام تیم‌های ارزیاب به محل زمین لرزه ایلام و کرمانشاه/ خسارت جانی و مالی نداشتیم

مدیرکل مدیریت بحران استان کرمانشاه از اعزام تیم‌های ارزیاب به محل زمین لرزه ۵.۶ ریشتر در مرز استان‌های کرمانشاه و ایلام خبرداد.
کد خبر : 250394

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا، رضا محمودیان، مدیرکل مدیریت بحران استان کرمانشاه در شبکه خبر با اشاره به وقوع زمین لرزه امروز در سومار شهرستان قصرشیرین استان کرمانشاه گفت: امروز شاهد وقوع چهارمین زمین لرزه در شهر سومار بودیم که ساعت ۱۰ و ۲۹ دقیقه، زمین لرزه به بزرگی ۵.۶ ریشتر، مرز بین استان کرمانشاه و ایلام را لرزاند و با توجه به همجواری با کشور عراق موسسه لرزه نگاری کانون زمین لرزه را سومار اعلام کرد.


وی افزود: براساس اعلام مرکز لرزه نگاری کشور این زمین لرزه در عمق 8کیلومتری زمین به وقوع پیوسته است و برهمین اساس نیروهای امدادی و تیم‌های ارزیاب و پیشرو را به محل اعزام کردیم.


محمودیان یادآور شد: با تشکیل جلسه مدیریت بحران استان به همه نهادها و مراکز از جمله هلال احمر و اورژانس آماده باش کامل اعلام شده است تا در صورت نیاز به امدادرسانی بپزدازند.


مدیرکل مدیریت بحران استان کرمانشاه یادآور شد: با بررسی‌های صورت گرفته تاکنون گزارشی مبنی بر خسارت جانی و مالی اعلام نشده است و بررسی‌های تیم‌های ارزیاب در محل زمین لرزه همچنان ادامه دارد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته