دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
آنتالیا در نوروز 97

تورهای جذاب در سایت مرجع گردشگری لست تورز

کد خبر : 250295

به گزارش گروه رسانه های دیگر ، یکی از مقصدهای گردشگری از نوروز تا پاییز بین توریست ها و گردشگران ایرانی، شهر آنتالیا ترکیه است. آنتالیا توریستی ترین و از مهم ترین شهرهای ترکیه بوده و بیشتر توریست ها دنیا آنتالیا را مرکز تفریحات سالم و گردشگری ترکیه میشناسند. آنتالیا شهری در منطقه مدیترانه و قسمت غربی ترکیه و از پرجمعیت ترین شهرهای این کشور است. سواحل، مراکز تجاری و تفریحی و رستورانهای با طمع و غذاهای مختلف ترکی و مدیترانه ای انواع هتلهای لوکس و لاکچری در سه منطقه توریستی لارا-بلک-کمر و زیباترین بلوارها در آنتالیا قرار دارد و مسافران ایرانی مشتاق سفر به آنتالیا در نوروز 97 به جمع 12 میلیون توریست این منطقه اضافه میشوند قسمت قدیمی شهرآنتالیا "کالیچی" با جاذبه های تاریخی بسیاری باعث جذب توریست های بسیاری میشود. در اولین سفر خود به آنتالیا خیابان ها و خانه های قدیمی این شهر به همراه سواحل آرام و جذابش را هرگز فراموش نخواهید کرد. اگر تنها به دنبال استراحت و تفریح در سفر خود هستید، تور آنتالیا نوروز 97 را از دست ندهید.


فرودگاه بین المللی آنتالیا


بعد از فرودگاه بین المللی استانبول،فرودگاه بین المللی آنتالیا با 13 میلیون متر مربع در جهان، 4مین فرودگاه شلوغ در اروپا بوده که ظرفیت جابجای و پذیرش 30 میلیون مسافر را در سال دارد و شامل دو ترمینال بین المللی و یک ترمینال داخلی میشود. این فرودگاه شهر های بسیاری هم به یکدیگر وصل کرده و از شرکت های هوایی بسیاری پرواز قبول میکند اما از ایران برای این شهر پرواز مستقیمی وجود نداشته و حداکثر زمان سفر هوایی از تهران تا آنتالیا 2 ساعت 45 دقیقه میباشد. فرودگاه بین المللی آنتالیا سیزده کیلومتر از مرکز شهر فاصله دارد. البته شما با انتخاب تور آنتالیا با پروازهای کشور ترکیه میتوانید مستقیم وارد شهر آنتالیا شوید.پس اگر این موضوع برایتان مهم است از آژانسهای ارائه کننده تور آنتالیا در لست تورز تور آنتالیا با پرواز مستقیم را بخواهید.


لوکس ترین هتل ها و ارزان ترین هتل های آنتالیا در ایام نوروز 97


هتل مجستی کلاب لامر:


پس از تور استانبول تور آنتالیا یکی از تور های گردشگری بسیار پر طرفدار است. این هتل بین کوه ها و دریای مدیترانه پنهان شده و ساحل اختصاصی دارد. وسعت این هتل پنج ستاره به قدری است که سالن تنیس، سالن بدنسازی و پارک آبی بسیار بزرگی را در خود جای داده تراس های آن ها به سمت دریا و کوهستان چشم انداز دارند. رستوران های هتل نیز انواع غذاهای بین المللی را برای میهمانان آماده میکند. فاصله بین هتل تا فرودگاه و مرکز شهر آنتالیا به ترتیب 46 و 35 کیلومتر است.


هتل رویال هالیدی آنتالیا:


این هتل چهار ستاره با توجه به خدمات و امکانات تفریحی فوق العاده ای که داشته، قیمتی باورنکردنی و بسیار مقرون به صرفه دارد! این هتل بزرگ با وسعت 53 هزار متر، بهترین ورزش ها آبی مثل استخر های روباز بزرگ، سرسره های آبی و ... داشته که به تنهایی میتواند جای سواحل آنتالیا را بگیرد. هتل رویال هالیدی، اتاقهای بسیار راحتی هم داشته که به صورت سنتی دکور شده و امکانات مدرن و پیشرفته ای دارند. بهترین قسمت از این هتل چهار ستاره، رستوران های ایتالیایی، مکزیکی، دریایی و بین المللی آن بوده که غذاهای خوشمزه و بسیار خوبی برای میهمانان سرو میکند فاصله هتل تا مرکز شهر 17کیلومتر و همینطور فرودگاهی بین المللی 15 کیلومتر است.


هتل بلو سی گاردن:


این هتل سه ستاره کارکنانی مهربان و آموزش دیده داشته که شما را در طول اقامت یاری میکنند. به طور کلی 16 اتاق داشته اما امکانات رفاهی بسیار خوبی برای توریست ها و گردشگران تور آنتالیا دارد. علاوه بر این قیمت بسیار مناسبی داشته و مناسب زوج ها میباشد.


مراکز خرید تور آنتالیا در نوروز 97


مرکز خرید آنتالیا میگروس


فروشگاه آنتالیا میگروس، سال 2001 با 130 فروشگاه 8 سینما، و زمین بازی برای کودکان تاسیس شده رنج قیمت در این مرکز خرید کاملا مناسب بوده و میتوان با خیال راحت هرچقدر که میتوانید خرید کرده و عید نوروز 97 خود را تکمیل کنید


مرکز خرید تراسیتی آنتالیا


بزرگ ترین مرکز خرید این شهر با 48 هزار متر مربع فضا در منطقه لارا دارای 4 چهار طبقه و حدود 185 مغازه، فروشگاه و شعبه از برندهای معروف و محبوب داخلی و بین المللی 30 رستوران با ظرفیت هزار نفر، سینما و امکانات رفاهی دیگر میباشد


مرکز خرید مارک آنتالیا


این مرکز خرید از مدرن ترین شاپینگ مال ها، با معماری بی نظیر در آنتالیاست که حدود 51 هزار مترمربع مساحت داشته و سال 2013 تاسیس شده است. مرکز خرید مارک آنتالیا حدود 155 مغازه و فروشگاه از برندهای ترکی و بین المللی معروف دارد. پس فقط در تور آنتالیا لذت ببرید.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته