دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
03 تير 1394 - 14:58

ریاست شوراهای تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان به چه کسانی سپرده شد؟

جلسه انتخابات رؤسای شوراهای تخصصی آموزشی و تحصیلات تکمیلی، دانشجویی، فرهنگی و ورزشی، پژوهش و فنآوری، اداری مالی و عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان در راستای طرح تجمیع 2 و ایجاد ساختار استانی در سالن جلسات واحد رشت برگزار شد.
کد خبر : 25017

به گزارش خبرنگار آنا از رشت، دکتر علیرضا امیرتیموری، دبیر هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان در این جلسه با تشریح ساختار جدید تشکیلاتی دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان و اهمیت تشکیل شوراهای تخصصی اظهار کرد: اجرای طرح تجمیع 2 با توجه به بررسی انجام شده توسط جمعی از متخصصان علاوه بر پرهیز از موازی‌کاری‌ها، سالانه حدود 90 میلیارد تومان صرفه‌جویی مالی به همراه خواهد داشت که در شرایط فعلی دانشگاه بسیار مفید خواهد بود.


وی تصریح کرد: بهترین مسیر چابک‌سازی، استفاده بهینه از نیروها، مدیریت هزینه‌ها و کاهش بروکراسی اداری در دانشگاه آزاد اسلامی، اجرای طرح تجمیع 2 بود که با همدلی و مشورت جمعی و استفاده از صاحب‌نظران و اندیشمندان، مهمترین نتیجه را می‌توان در تحقق اهداف عالی دانشگاه آزاد اسلامی گرفت.


در ادامه این جلسه انتخابات شوراهای تخصصی مختلف به صورت مجزا برگزار شد که پس از رأی‌گیری و جمع آوری آرا نتایج زیر به دست آمد:


رئیس منتخب شورای آموزشی و تحصیلات تکمیلی؛ دکتر حسن کفایتی، معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت


رئیس منتخب شورای دانشجویی، فرهنگی و ورزشی؛ دکتر رضا رجبی‌نژاد، رئیس مرکز بین‌الملل دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی


رئیس منتخب شورای پژوهش و فنآوری؛ دکتر سهراب کرد رستمی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان


رئیس منتخب شورای اداری و مالی؛ مجتبی ملکی چوبری، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد فومن و شفت


رئیس منتخب شورای عمرانی؛ مهندس حمید نیکویه، معاون عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته