دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
سرمربی تیم ملی فوتسال:

پرچم فوتسال ایران در جهان بالاست/ تفاوت زیاد دستمزد فوتسالیست‌های ایرانی با خارجی‌ها

محمد ناظم الشریعه گفت: کسب عناوین جهانی توسط فوتسالیست‌های تیم ملی نشان از اهمیت این رشته در دنیا دارد.
کد خبر : 250122

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، سایت فوتسال پلنت بهترین‌های فوتسال جهان در سال 2017 را انتخاب کرد که حضور بازیکنان و سرمربی تیم ملی در بین بهترین‌های دنیا نشان از قابلیت بالای فوتسال ایران دارد. در این رده‌بندی محمد ناظم الشریعه به عنوان سومین مربی برتر دنیا و حسین طیبی هم عنوان پنجمین بازیکن برتر جهان را از آن خودشان کردند.


محمد ناظم الشریعه در گفت وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد حضور بازیکنان تیم ملی در بین بهترین‌های فوتسال جهان گفت: «مردم عزیز ایران باید بدانند که در فوتسال ما چه خبر است و واقعا کسب این عناوین و اطلاع رسانی خوبی که در این مورد شد جای تقدیر و تشکر دارد. فوتسال ایران جایگاهش را در دنیا پیدا کرد و حضور چند بازیکن در بین بهترین‌های دنیا نشان دهنده اقتدار فوتسال ما در جهان است.»


وی در رابطه با کسب عنوان سومین مربی برتر دنیا افزود: «من سال گذشته به عنوان پنجمین مربی برتر جهان انتخاب شدم و امسال هم به لطف خدا عنوان سومین مربی برتر دنیا را کسب کردم. اینکه ناظم الشریعه یا مربی دیگری این عنوان را کسب کند مهم نیست و مساله مهم این است که یک مربی از ایران در بین سه مربی برتر دنیا انتخاب شد و پرچم فوتسال ایران بالا رفت.»


سرمربی تیم ملی فوتسال ادامه داد: «نکته مهم حضور دروازه‌بان تیم ملی در بین بهترین‌های جهان است که تاکنون سابقه کمی داشت که در این پست در بین بهترین‌های جهان نامزد داشته باشیم. در رشته‌های دیگر کمتر چنین اتفاقی می افتد و واقعا جا دارد که مسئولان فکر اساسی برای رسیدگی به وضع فوتسالیست‌ها بکنند و کمبودهای این رشته ورزشی را برطرف کنند.»


ناظم الشریعه در رابطه با تفاوت دستمزد فوتسالیست‌های ایران با بازیکنان شاخص جهانی در همین رشته گفت: «در حال حاضر اصغر حسن زاده، احمد اسماعیل‌پور و چند بازیکن دیگر که در فوتسال دنیا حرف برای گفتن دارند در لیگ داخلی بازی می‌کنند اما تفاوت دستمزد این بازیکنان با سایر بازیکنانی که در فوتسال دنیا چهره شاخصی هستند بسیاز زیاد است. ما توقع نداریم فوتسالیست‌های ما مانند بازیکنان خارجی دستمزد بگیرند اما باید دستمزد آنها هم نزدیک به عناوینی که کسب می‌کنند باشد.»


سرمربی تیم ملی فوتسال در مورد بازی تدارکاتی تیم ملی با بلاروس گفت: «بازیکنان تیم ملی از ساعت 13 روز جمعه خودشان را به اردوی تیم ملی معرفی خواهند کرد و بعدازظهر همان روز تمرینات تیم ملی برای آماده‌سازی جهت دو بازی تدارکاتی با بلاروس آغاز می‌شود.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته