دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در سال جاری رقم خورد؛

عبور ارزش معاملات قراردادهای سلف موازی استاندارد از مرز 9 هزار میلیارد ریال

ارزش معاملات بازار قراردادهای سلف موازی استاندارد با سررسید یکسال و بیشتر، با احتساب معاملات روز سه شنبه از مرز 9 هزار میلیارد ریال در سال جاری عبور کرد و به 9 هزار و 188 میلیارد ریال رسید.
کد خبر : 250082

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری آنا از پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه، با احتساب معاملات روز سه شنبه ارزش معاملات بازار قراردادهای سلف موازی استاندارد با سررسید یکسال و بیشتر از مرز 9 هزار میلیارد ریال در سال جاری عبور کرد و به 9 هزار و 188 میلیارد ریال بالغ شد.


روز سه شنبه بازار عمده فروشی برق بورس انرژی ایران نیز شاهد معامله یک میلیون 500 هزار قرارداد معادل 18 میلیون و 750 هزار کیلووات ساعت به ارزش 5 میلیارد و 279 میلیون ریال بود.


در این روز، نمادهای بارپایه و پرباری با متوسط قیمت 279و 352 ریال بر کیلووات ساعت مورد معامله قرار گرفتند.


خاطر نشان می‌ شود در آغاز جلسه معاملاتی این روز نمادهای بارپیک روزانه، بارپایه روزانه، میان باری روزانه و کم باری روزانه 19 بهمن 96گشایش یافتند. همچنین نمادهای بارپیک روزانه، بارپایه روزانه، میان باری روزانه و کم باری روزانه 23 دی 96 و نمادهای بار پیک هفتگی، میان باری هفتگی، کم باری هفتگی و بارپایه هفتگی 23 دی 96 در پایان جلسه معاملاتی این روز متوقف شده و فرآیند تحویل آنها آغاز شد.


همچنین روز سه شنبه در بازار سایر اوراق بهادار قابل معامله بورس انرژی ایران، در بازار گواهی‌های سرمایه‌گذاری صندوق سرمایه‌گذاری پروژه و در نماد پرند بالغ بر 63 هزار گواهی از گواهی‌های این صندوق با ارزش 209میلیون ریال مورد معامله قرار گرفت.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته