دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
03 تير 1394 - 15:36

جزئیات جلسه شورای هماهنگی ستادهای روحانی در فارس با استاندار

شورای هماهنگی ستادهای انتخاباتی روحانی در استان فارس خواستار تجدیدنظر در عملکرد استاندار فارس شد.
کد خبر : 25008

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا، شورای هماهنگی ستادهای انتخاباتی حسن روحانی در استان فارس در پی بازتاب نشست اخیر اعضای این ستاد با استاندار فارس طی گزارشی جزئیات این نشست را تشریح کرده است.


در این نشست که همه اعضای شورای مرکزی ستادهای انتخاباتی دکتر روحانی استان فارس حضور داشتند، ابتدا سید میراعظم هاشمی رئیس شورای عماهنگی ستادهای روحانی گفت: باید یاد و خاطره روحیه همدلی و همبستگی که اعضای ستاد برای معرفی دکتر روحانی به آحاد جامعه داشتند، را پاس داریم.


وی دلیل اهمیت این کار را لزوم گرم نگه‌داشتن و شور ملی در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی دانست و افزود: در چنین شرایطی باید از هرگونه عوامل تفرقه انگیز بپرهیزیم.


هاشمی یادآور شد: عملکرد منتخبان دولت تدبیر و امید در استان فارس نیازمند یک بازنگری و تجدیدنظر است تا زمینه حضور مردم و به ویژه طرفداران و همراهان دولت با شوق و ذوق فراهم گردد.


در ادامه حجت‌الاسلام محمدهادی ربانی از فعالان سیاسی اظهار کرد: باید با تلاش مضاعف و ادامه راهکارهای دولت تدبیر و امید و سیاست‌های مردمی دکتر روحانی، استان فارس را از هرگونه عوامل کاهش انگیزه همراهی مبرا کنیم.


همچنین دبیر حزب اعتدال و توسعه در استان فارس اظهار کرد: به استناد نظرسنجی‌ها، مردم انتظار و امید بیشتری از کارگزاران مجریان دولت تدبیر و امید داشتند که تحقق نیافته است.


وی خطاب به مسئولان امر یادآور شد: چنانچه از نیروهای ماهر و دلسوز و همراه با دولت تدبیر و امید استفاده شود، به پاس تعصب و عشق و علاقه‌ای که برای بهروزی و پیروی دولت دستاورد خودشان دارند، بطور یقین از جان مایه می‌گذارند.


در ادامه امیر جلالی دیگر فعال ستاد انتخاباتی دکتر روحانی نیز با تأیید دیدگاه‌های ارائه‌شده اضافه کرد: باید به کارشناسان و فعالان ستادهای دکتر روحانی بیشتر بها داده شود و اولویت استفاده از آنان ملاک عمل باشد.


درادامه این جلسه استاندار فارس گفت: با نهایت شکیبایی و صبوری سعی شده به اصلاحات امور و استفاده بهینه از امکانات موجود پرداخته شود.


سیدمحمد احمدی ضمن پذیرش نقد منصفانه، افزود: انتظار از همراهان با دولت تدبیر و امید این است تا برای ایجاد محیطی آرام و فضایی با نشاط جهت جلب سرمایه‌گذاران با مدیران استان همکاری کنند.


استاندار با بیان اینکه همواره در کلیه امور خود را ملزم به کسب راهنمایی از شورای هماهنگی ستاد‌های روحانی می‌داند، افزود: سعی ایشان بر آن است که در انتخاب مدیران و مسئولان، نقش اول را اعتدالگرایان ایفا کنند.


در ادامه این گزارش بر موارد زیر تأکید شده است:


1- ستادهای انتخاباتی دکتر روحانی که احساس تعلق بیشتری به دولت و موفقیت دولت دارند همواره در انعکاس خدمات، جذب و مثبت نمایندگان دولت همراهی کنند و همچنین در رفع موانع و محدودیت‌ها و رفتارهای غیرمتعارف کارگزاران دولت تدبیر و امید بی‌تفاوت نباشند.


2- نشست‌های دوره‌ای مکرر با حضور مسئولان امر و به ویژه بهره‌مندی از دیدگاه تخصص و قالب ستادهای شهری برگزار و به نقد و تحلیل روحیه تعاون و بررسی و ارائه طریق برای پیشرفت امور بپردازند.


3- چون ستادهای انتخاباتی دکتر حسن روحانی در کلیه شهرستان‌ها و مرکز استان دارای ساختاری منسجم و همدل هستند سعی در حفظ این شراط پرداخته تا زمینه معرفی افراد صالح برای مجلس شورای اسلامی و حضور پر شور مردم فراهم‌تر گردد.


4- از آنجایی که نقش ستادهای انتخاباتی شهرستان‌های استان فارس در همه مقاطع بسیار مؤثر و همراه بوده‌اند؛ لذا ضرورت توجه بیشتر به نظرات مسئولان ستادهای شهرستان‌ها توصیه می‌شود فرمانداران محترم نسبت به بهره‌مندی بیشتر از هم‌فکری و مشارکت‌های همه‌جانبه آن توجه مبذول دارند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته