دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
مرضیه وحید دستجردی با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد

مسئولان در جایگاه پاسخگوئی به مطالبات مردم باشند؛ نه در مقام مطالبه‌گران از نظام اسلامی

دبیر کل جبهه متحد زنان اصول گرا و کارآمد خطاب به مسئولان کشور اعلام کرد: فراموش نکنید شما اکنون در کسوت مدیریت‌های کلان کشوری می‌بایست پاسخگوی مطالبات مردم باشید و نه در مقام مطالبه‌گران از نظام اسلامی و مردم. لذا خود را از فضای شعارهای انتخاباتی خارج کرده و درجایگاه عمل و کار قرار دهید.
کد خبر : 250056

به گزارش حوزه احزاب گروه سیاسی خبرگزاری آنا، مرضیه وحید دستجردی دبیر کل جبهه متحد زنان اصولگرا و کارآمد با اشاره به حوادث اخیر در کشور بیانیه‌ای صادر کرد:


دراین بیانیه آمده است: در روزهای اخیر شاهد خیزش یکپارچه مردم مؤمن و انقلابی کشور در واکنش به حرکت های فتنه جویانه دشمنان نام و نشان دار ایران اسلامی بودیم که چون همیشه مهر باطلی را بر همه نقشه ها و توطئه های دشمنان قسم خورده این انقلاب اسلامی مردمی زد. دشمنانی که در پوشش دلسوزی و دفاع از حقوق مردم، دستهای چدنی خود را در دستکش‌های مخملی پنهان نموده بودند.


حضور چشم گیر مردم قهرمان و بصیرمان، بار دیگر اهمیت نقش و جایگاه مردم در استمرار و بقای اهداف و آرمانهای انقلاب اسلامی را به نمایش گذاشت و این حقیقت را در چشم همگان عیان ساخت که این حضور مقتدرانه و آگاهانه، چونان عصای موسای نبی است که یک روز در دستان با کفایت حضرت روح الله، انقلابی عظیم را علیه کافرهای استبداد و بنیانهای استعمار و استثمار رقم میزند و روزی دیگر در دستان رهبری حکیم و فرزانه از نسل خمینی کبیر (ره) ، باطل السحر نقشه ها و دساسیس دشمنان و بدخواهان این ملت بزرگ می گردد.


ما اعضای جبهه متحد زنان اصولگرا و کارآمد، ضمن محکوم نمودن حوادث اخیر و با سپاس و قدر دانی از حمیت و همت ملت بزرگ ایران عزیز در خاموش نمودن آتش فتنه جدید که توسط شیطان بزرگ آمریکای جهانخوار، صهیونیسم بین الملل، پشتیبانی مالی آل سعود ملعون و پادوئی منافقین کوردل و ورشکسته به راه افتاده بود، توجه مسئولین کشور را به نکات زیر جلب می‌نمائیم:


1- فراموش نکنید که مردم شریف ایران، ولی نعمتان شما هستند لذا در خدمت رسانی به چنین مردمی،هیچگونه کوتاهی و سستی پذیرفته نیست.


2- فراموش نکنید همان گونه که مقام معظم رهبری، بارها و بارها تأکید نموده اند، تنها راه برون رفت از مشکلات و حل مسائل اساسی تکیه بر توان مادی و انسانی داخل کشور و اجرای اقتصاد مقاومتی است.


3- فراموش نکنید که شما اکنون در کسوت مدیریت های کلان کشوری بوده و می بایست در جایگاه پاسخگوئی به مطالبات مردم باشید و نه در مقام مطالبه گری از نظام اسلامی و مردم. لذا لازم است در باقیمانده فرصت خدمت رسانی،خود را از فضای ایراد سخنرانی و بیان شعارهای انتخاباتی خارج نموده و در فضای عمل و کار قرار دهید.


4- لازم است با پالایش مدیران کشور و اصلاح امور اقتصادی و پاکسازی سیستم اداری کشور از مفاصد مالی و سوء استفاده از اموال عمومی، ویژه خواری و دست اندازی به حقوق مردم را از بین برده و با نظم بخشی، شفافیت، نظارت همه جانبه و تدبیر مناسب، مجدانه به حل مسائل و مشکلات مردم بپردازید.


5- انتظار از دستگاه دیپلماسی کشور این بوده و هست که به موازات تلاش مقتدرانه و شبانه روزی نیروهای انتظامی و امنیتی در خاموش نمودن آتش فتنه گران، تحرکات جدی تری را در عرصه بین الملل بکار گرفته از موضع حکمت، عزت و مصلحت، با دولت های پشتیبان فتنه گران و اغتشاش گران برخوردی در خور ملت بزرگ و عزتمند ایران بنمایند.


6- با توجه به نقش و تاثیر برخی شبکه های اجتماعی در فضای مجازی در سازماندهی و ساماندهی به سر سپردگان و فریب خوردگان استکبار جهانی و نیز با عنایت به اینکه امروزه شبکه اجتماعی به تهدیدی امنیتی برای ملت و کشور عزیزمان مبدل گشته، مصرانه از وزارت ارتباطات و فناوری خواستار برخورد جدی با مفاسد شبکه های اجتماعی می باشیم و مجدانه انتظار داریم تا با استفاده از ظرفیت و توان متخصصان داخلی، شبکه های بومی را جهت بهره برداری مردم، بویژه کسانی که در فضای مجازی به کسب و کار مشغول هستند را تقویت و حمایت نمایند.


7- با توجه به خسارت های جانی، مالی و هزینه های اعتباری وارد آمده از سوی اغتشاشگران به مردم شریف و کشور عزیزمان،از مسئولان قضائی کشور انتظار داریم با سرکردگان این فتنه کور،طبق قوانین جزائی و کیفری برخوردی قاطعانه صورت پذیرد تا بدین ترتیب جلوه اقتدار نظام اسلامی با برهم زنندگان امنیت و آرامش مردم، امید و اعتماد را در دل آحاد جامعه اسلامی مان تقویت نمایند.


و در پایان به خاطر وجود نعمت رهبری آگاه، دلسوز و مدبر پیشانی شکر به آستان ایزد منان می رسانیم و یقین داریم تحت لوای ولی امیر مسلمین حضرت آیت الله العظمی خامنه ای، ملت رشید ایران همچنان با حفظ وحدت کلمه، حافظان امین خون شهیدان گرانقدر خود بوده و خواب آشفته دشمنان را بی تعبیر خواهند گذاشت.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته