دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

چشم سرخ‌ها به قطر برای بازشدن «گره‌ کور» تمدید قرارداد «برانکو»

شش روز از موعدی که برانکو برای تمدید قراردادش با پرسپولیس تعیین کرده‌بود گذشته و هنوز قدم موثری در این خصوص برداشته نشده‌است، به نظر می‌رسد تا زمانی که مدیران پرسپولیس طلب سرمربی خود را پرداخت نکنند وی زیر برگه قرارداد جدیدش را امضا نمی‌کند.
کد خبر : 249995

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، بحث تمدید قرارداد برانکو ایوانکوویچ با باشگاه پرسپولیس این روزها به یکی از مهم‌ترین اتفاقات این باشگاه پرطرفدار تبدیل شده است.


در همین رابطه جلسات متعددی با سرمربی کروات برگزار شده تا هر چه زودتر قرارداد 2 ساله جدیدی با وی به امضا برسد. در این میان اعلام شده باشگاه پرسپولیس پیش‌نویس قرارداد برانکو هم آماده کرده تا او این قرارداد را امضا کند. در همین رابطه ابوالفضل روغنی گلپایگانی عضو هیات مدیره پرسپولیس اعلام کرده قرارداد با برانکو قطعی است و تاخیر ایجاد شده هم کاملا طبیعی است ولی ماندن برانکو از نظر باشگاه پرسپولیس و خود او قطعی و حتمی است.


این در حالی است که برانکو ایوانکوویچ در گفت‌وگویی که با خبرنگار ورزشی آنا داشت(اینجا) گفته بود تسویه حساب مالی باید پیش از امضای قرارداد جدید صورت پذیرد. وی که پنج‌شنبه هفته گذشته را برای امضای قرارداد به رسانه‌ها اعلام کرده بود پس از آنکه از سوی باشگاه با وی تسویه‌حساب صورت نگرفت حاضر به تمدید قرارداد نشد.


البته مشکلات مالی باشگاه پرسپولیس مانع پرداخت پول به برانکو شده بود و حالا که مهدی طارمی به الغرافه قطر پیوسته و سود خوبی نصیب باشگاه پرسپولیس شده است، به نظر می‌رسد سرخ‌ها بدهی‌های معوقه برانکو را به زودی پرداخت خواهند کرد تا این مربی قرارداد جدیدی را با این باشگاه منعقد کند.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته