دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
معرفی برترین‌های فوتسال جهان در سال 2017؛

«ناظم الشریعه» سومین مربی جهان شد، «طیبی» پنجمین بازیکن

ستاره فوتسال کشورمان به عنوان پنجمین بازیکن برتر جهان در سال گذشته میلادی انتخاب شد.
کد خبر : 249967

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا، سایت فوتسال پلنت برترین‌های رشته فوتسال در سال 2017میلادی را اعلام کرد.


در این رای‌گیری فوتسال کشورمان در 5بخش بهترین سرمربی، بهترین تیم ملی، بهترین بازیکن، بهترین درواز‌ه‌بان و بهترین بازیکن جوان نماینده داشت و به افتخاراتی هم دست پیدا کرد.


طبق اعلام سایت فوتسال پلنت در بخش بهترین بازیکن جوان،توحید لطفی از ایران با 310رای در جایگاه ششم ایستاد در این بخش آنتونیو فرناندو از اسپانیا با 607 رای اول شد.


در بخش بهترین دروازه‌بان، علیرضا صمیمی با 212رای در رده هفتم و سپهر محمدی با 178رای در رده هشتم قرار گرفتند. در این بخش پاکو از اسپانیا با 639رای به‌عنوان بهترین دروازه‌بان جهان انتخاب شد.


در بخش بهترین تیم ملی جهان، تیم ملی فوتسال کشورمان با 471رای به‌عنوان چهارمین تیم برتر جهان معرفی شد، برزیل با 681رای بهترین تیم جهان شد.


در بخش بهترین سرمربی محمد ناظم‌الشریعه با 446رای به‌عنوان سومین سرمربی برتر دنیا انتخاب شد. واننسیو لوپژ سرمربی تیم ملی فوتسال اسپانیا با 745رای در رده اول ایستاد.


در بخش بهترین بازیکن فوتسال جهان هم حسین طیبی با 299رای به‌عنوان پنجم رسید. در این بخش ریکاردینیو پرتغالی با 917رای اول شد.


تیم ملی فوتسال کشورمان در یکی دوسال گذشته عملکرد فوق‌العاده‌ای در سطح بین‌المللی داشته و حتی به مقام سوم جام جهانی هم دست پیدا کرده است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته