دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 دی 1396 - 16:49
رئیس کمیسیون کشاورزی مطرح کرد؛

اختصاص اعتبار مناسب برای سیستم نوین آبیاری و مهار آب ها

رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس در تشریح نشست امروز کمیسیون گفت: در این نشست مشخص شد برای سیستم نوین آبیاری و مهار آب‌ها اعتبارات در حد قابل قبولی تخصیص یافته است.
کد خبر : 249872

به گزارش حوزه پارلمانی گروه سیاسی خبرگزاری آنا، علی اکبری با اشاره به نشست امروز کمیسیون کشاورزی اظهار داشت: در این نشست وزیر جهاد کشاورزی بر اساس قانون بودجه سال 96، گزارشی از عملکرد خود در حوزه آب و خاک ارائه کرد.


رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با حضور نماینده سازمان برنامه و بودجه گزارش مذکور مورد ارزیابی قرار گرفت و مشخص شد که اعتبارات برای سیستم نوین آبیاری و مهار آب ها در حد قابل قبولی تخصیص پیدا کرده است.


نماینده مردم بجنورد در مجلس دهم شورای اسلامی گفت: همچنین تخصیص اعتبارات بودجه باعث شده است که پروژه ها پیشرفت فیزیکی مناسبی داشته است.


وی بیان داشت: طبق قانون برنامه پنج ساله ششم وزارت جهاد موظف است که سالیانه 600 هزار هکتار از ارضی کشور را تحت ساماندهی آبیاری نوین قرار دهد که در این راستا نیز عملکرد وزارت قابل دفاع بود.


رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به دستور دوم این کمیسیون گفت: ارائه گزارش رئیس سازمان دامپزشکی و معاونت امور بازرگانی وزارت جهادکشاورزی درخصوص پیش‌بینی و تأمین اعتبار و اقدامات انجام‌شده به‌منظور مقابله با بیماری‌های واگیردار دام و طیور با اولویت آنفلوآنزای پرندگان، به دلیل مشغله نمایندگان در کمیسیون تلفیق بودجه به جلسه بعدی موکول شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب