دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 دی 1396 - 15:09

ارتش سوریه حمله جنگنده و موشک‌های رژیم صهیونیستی را دفع کرد

وزارت دفاع سوریه اعلام کرد پدافند هوایی این کشور، یک فروند جنگنده رژیم صهیونیستی را هنگام حمله به خاک این کشور هدف قرار داد و با موشک‌های سطح به سطح شلیک شده این رژیم نیز مقابله کرده است.
کد خبر : 249810

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، وزارت دفاع سوریه امروز (سه‌شنبه) از دفع چند حمله ارتش صهیونیستی خبر داد و اعلام کرد با حمله جنگنده اسرائیل و شلیک چند موشک سطح به سطح از جانب این رژیم مقابله کرده است.


در بیانیه وزارت دفاع سوریه آمده است: «بامداد امروز ساعت 02:40 دقیقه جنگنده رژیم صهیونیستی از آسمان لبنان چند موشک به سوی منطقه قطیفه در حومه دمشق شلیک کرد. دو حمله موشکی دیگر نیز بعد از این حمله انجام شده است.»


این بیانیه می‌افزاید: «در ساعت 03:04 دقیق بامداد اسرائیل تجاوز خود را با شلیک دو موشک سطح به سطح از منطقه اشغالی جولان تکرار، اما پدافند هوایی با آن مقابله کرد و هر دو موشک ساقط شدند.»


وزارت دفاع سوریه با اعلام آمادگی خود برای پاسخ به تجاوزها و ادامه دادن مبارزه با گروه‌های تروریست، توضیح داد: «پدافند هوایی سوریه در ساعت 04:15 نیز با یک موشک از چهار موشک سطح به سطح که از طبریه در جولان اشغالی شلیک شد، مقابله کرد و سه موشک دیگر در نزدیکی مواضع نظامی اصابت کرد و تلفات مادی بر جای گذاشت.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته