دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
سرپرست واحد زاهدان در جلسه آموزشی تأکید کرد:

استفاده از توانایی‌ها و توانمندی‌های متفاوت و متضاد در نظام آموزش عالی

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان گفت: باید به افراد با قابلیت‌ها، توانایی‌ها و تجربه‌های متفاوت و متضاد، امکان بروز و ظهور در نظام آموزش عالی را داد.
کد خبر : 24977

به گزارش خبرگزاری آنا، امین‌رضا کمالیان در جلسه آموزشی واحد زاهدان که با حضور روسای دانشکده و مدیران گروه این دانشگاه برگزار شد با توجه به روش‌های مناسب در حوزه ارزش‌یابی مدرسان عنوان کرد: مدیران گروه مسئول پیگیری مسائل و مشکلات استادان و دانشجویان هستند و محصول رفع مشکلات در گروه‌های آموزشی، بالا بردن سطح کیفیت آموزش در دانشگاه است.


دبیر هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان با تأکید بر دیدگاه و تفکر سیستماتیک در میان مدیران آموزش و افزایش سرعت جذب هیات علمی در استان افزود: با توجه به ظرفیت‌های موجود اقدامات لازم در راستای تجهیز دانشکده‌ها انجام می‌شود.


رئیس واحد زاهدان با بیان اینکه هدایت آموزش دانشگاه به دست مدیران گروه انجام می‌شود، اظهار کرد: اگر مدیران گروه و اعضای هیات علمی در امور دانشگاه به طور صحیح عمل نکنند، الگوی مناسبی برای دانشجویان نبوده و نمی‌توان از قشر آینده‌ساز کشور توقع داشت در انجام امور درست عمل کنند.


در بخش دیگری از این جلسه مشکلات و مسائل آموزشی و دانشکده‌ها مورد بحث و بررسی قرار گرفت و راهکارهایی در راستای تعالی و رفع مشکلات ارائه شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته