دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
گزارش تمرین پرسپولیس؛

خبرنگارفرانسوی نظاره‌گر تمرین سرخ‌ها/ مصدومیت انصاری در اواخر تمرین

تمرین امروز تیم فوتبال پرسپولیس درحالی برگزار شد که خبرنگار فرانسوی حاضر در تمرین با ملی‌پوشان این تیم درباره جام جهانی ۲۰۱۸ گفت‌وگو کرد.
کد خبر : 249735

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا،تمرین امروز تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت 11 صبح با صحبت‌های برانکو ایوانکوویچ در زمین پژوهشگاهنفت آغاز شد.


*در تمرین امروز احمد نوراللهی و بشار رسن غایب بودند.


*بازیکنان بعد از پایان صحبت‌های برانکو بدن‌های خود را گرم کردند و پس از آن به دو گروه تقسیم و مشغول پاسکاری و حرکت در فضای کوچک شدند.


*تمرین پرسینگ همراه با جای‌گیری دقیق در پست‌های تخصصی بخش بعدی تمرین امروز بود.


*دروازه‌بانانپرسپولیس یک ساعت تمرینات اختصاصی با مربی خود برگزار کردند و سپس به تمرینات گروهی اضافه شدند.


*فوتبال تحت فشار قسمت بعدی تمرین را به خود اختصاص داد که در پایان تیم قرمز که شامل بازیکنان اصلی بود، با نتیجه 6 بر 2 بر تیم سفید غلبه کرد.گل‌های تیم قرمز را 2 گل گادوین منشا،2 گل کمال کامیابی‌نیا، یک گل علی‌ علیپور و یک گل سیامک نعمتی به ثمر رساندند گل‌های تیم سفید را نیز محسن مسلمان و اسدی زدند.


*تمرینات اختصاصی ضربات کرنر،ایستگاهی و کاشته از زوایا و فواصل مختلف پایان بخش تمرین امروز بود.


*از ورود هواداران به داخل مجموعه خوداری شد ولی حدود 30 تن از کارکنان پژوهشگاه نظاره‌گر تمرین بودند و در آخر نیز با بازیکنان عکس یادگاری گرفتند.


*یک خبرنگار فرانسوی امروز در تمرین تیم فوتبال پرسپولیس حضور پیدا کرد.این خبرنگار که متعلق به شبکه اروپا یک بود با وحید امیری، محمد انصاری و چند ملی‌پوش دیگر پرسپولیس صحبت کرد.محور صحبت‌های این خبرنگار با ملی‌پوشان پرسپولیس در خصوص حضور ایران در جام جهانی 2018 روسیه بود.


*محمد انصاری مدافع تیم پرسپولیس در اواخر تمرین این تیم از ناحیه مچ پای راست محکوم شد.این بازیکن به همین دلیل مچ پای راست خود با یخ بست تا بتواند تیمش را در بازی با مشکی‌پوشان همراهی کند.


*آخر تمرین نیز جشن تولدی برای ایگور پانادیچ مربی گلرهای تیم برگزار شد که بازیکنان با محوریت بیرانوند، منشا و مارکو با او شوخی کردند و صورتش را کیک‌مالی کردندکه او کمی ناراحت شد.


* کادر فنی هم در آخر تمرین جلسه‌ای را در داخل چمن برگزار کرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته