دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
03 تير 1394 - 12:43

دهمین نشست تخصصی تاریخ شفاهی ایران برگزار می‌شود

دهمین نشست تخصصی تاریخ شفاهی به همت مؤسسه مطالعات تاریخ معاصر ایران با همکاری انجمن تاریخ شفاهی ایران و با عنوان «تاریخ شفاهی انقلاب اسلامی(57-1342)» در دی ماه سال 1394 برگزار می‌شود.
کد خبر : 24971

به گزارش گروه فرهنگی آنا و به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی موسسه مطالعات تاریخ معاصر ایران، هدف از برگزاری این همایش، نقد و بررسی آثار منتشره در حوزه تاریخ شفاهی با موضوع انقلاب اسلامی در داخل و خارج از کشور است.


این نشست حول 8 موضوع؛ امام خمینی و روحانیت،‌ فرهنگ و هنر،‌ اقتصاد و معیشت،‌ اجتماع، طبقات و اصناف، سیاست، احزاب، گروه‌ها و جریان‌ها، وقایع و رویدادها، شخصیت‌ها برگزار خواهد شد.


علاقه‌مندان، پژوهشگران و نویسندگان حوزۀ فرهنگ، مطالعات و تحقیقات و نیز صاحب‌نظران، محققان و فعالان عرصۀ تاریخ شفاهی می توانند مقالات خود را درباره مباحث و محورهای این نشست در قالب فایل word 2010 و با قلم LotusB-به دبیرخانه الکترونیکی انجمن تاریخ شفاهی ایران به آدرسoh.10@iichs.org ارسال کنند.


مهلت ارائه چکیده مقالات تا 30 مرداد1394است و درصورت پذیرش چکیدۀ مقاله از سوی هیئت، شرکت کنندگان تا تا 15 آبان 1394 فرصت دارند اصل مقالات خود را ارائه کنند.


مقالات برگزیده در روز همایش از سوی نویسندگان مربوطه ارائه خواهد شد. همچنین مقالات پذیرفته شده از سوی هیئت داوری با پرداخت حق تالیف درکتاب «مجموعه مقالات تاریخ شفاهی انقلاب اسلامی» منتشر و به برگزیدگان گواهی «شرکت در نشست با مقاله» اعطا خواهد شد.


انتهای پیام/

برچسب ها: تاریخ شفاهی
ارسال نظر
هلدینگ شایسته