دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
محمدی:

مدارس غیرانتفاعی تعادل آموزشی جامعه را بر هم زدند

نایب رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس معتقد است مدارس غیرانتفاعی با ورودشان نه تنها کمکی به آموزش و پرورش کشور نکردند بلکه تعادل آموزشی جامعه را نیز بر هم زدند.
کد خبر : 249524

به گزارش گروه رسانه های دیگر آنا، داود محمدی در گفت‌وگویی با انتقاد از روند خصوصی شدن مدارس در کشور، گفت: مدارس غیرانتفاعی با ورودشان نه تنها کمکی به آموزش و پرورش کشور نکردند بلکه تعادل آموزشی جامعه را نیز بر هم زدند.


​آموزش و پرورش در بسیاری از کشورها رایگان و اجباری است


نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اگرچه مدارس غیرانتفاعی فضای آموزشی مناسبی برای برخی از دانش آموزان در کشور مهیا کردند و خدمات آموزشی را افزایش دادند اما در مقابل خدمات آموزشی در دیگر مدارس ارتقا نیافت؛ این موضوعات سبب شد که تعادل جامعه آموزشی برهم زده شود.


محمدی با بیان اینکه دولت سال‌های سال در رابطه با آموزش و پرورش دچار بحران مالی است، افزود: آموزش و پرورش در بسیاری از کشورها در زمره آموزش‌های عمومی رایگان و اجباری است.


نایب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس ادامه داد: باید به مقوله خصوصی سازی مدارس نگاه اساسی و بنیادی داشت زیرا هیچ چیز بدتر از این است که تعادل آموزشی در کشور به هم بخورد.


منبع:‌خانه ملت


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته