دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
حسابرس هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان:

حسابرسی هیئت امنای استانی اهداف رعایتی، عملکردی و گزارشگری دارد

حسابرس هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان از نقش حسابرسان هیات امنای استانی به ارزیابی توان و عملکرد واحد‌ها در راستای دستیابی به اهداف کلان دانشگاه خبر داد.
کد خبر : 2495

روح الله توکلی در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری آنا، اظهار کرد: انتصاب حسابرسان هیئت امنا در استان‌ها تلاشی برای نظارت و مشاوره دقیق و به موقع در دانشگاه است.


حسابرس هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان افزود: حسابرسان هیات امنای استانی به ارزیابی توان و عملکرد واحد‌ها در راستای دستیابی به اهداف کلان دانشگاه، نظم و انضباط مالی، بهبود وضعیت واحد‌ها (مالی، آموزشی، پژوهشی، فعالیت‌های اقتصادی، درآمدهای شهریه و غیر شهریه و...)، صرفه‌جویی و کنترل هزینه‌ها، حفاظت از منابع دانشگاه، رعایت قوانین و مقررات دانشگاه و سایر قوانین حاکم بر فعالیت‌های دانشگاه و... خواهند پرداخت و در این میان اهداف رعایتی، عملکردی و گزارشگری نیز مورد توجه قرار خواهد گرفت.


روح الله توکلی دانشجوی دوره دکتری تخصصی حسابداری دانشگاه تهران و عضو هیئت علمی واحد کهنوج است و تاکنون از وی ۶ مقاله ISI و علمی پژوهشی به چاپ رسیده؛ و در ۱۱ کنفرانس ملی و بین المللی، اجرای طرح پژوهشی حضور داشته است. همچنین در زمینه حسابداری کتاب منتشر کرده و در کنفرانس بین المللی حضور یافته و تدریس کارگاه‌های حسابداری و حسابرسی از دیگر فعالیت‌های علمی و پژوهشی نامبرده است .


همچنین وی معاون اداری و مالی واحد بردسیر؛ مسئول مالی بسیج اساتید؛ مدیر گروه حسابداری؛ مسئول نظارت و ارزشیابی آموزشی (سنجش و نظارت) - مسئول بودجه و.... بوده و در آزمون تعیین حسابرسان هیات امنای استانی دانشگاه آزاد اسلامی که با رقابت کارمندان و اعضای هیئت علمی داوطلب از واحدهای دانشگاهی سراسر کشور برگزار شد، موفق به کسب رتبه اول در سطح کشور شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته