دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
03 تير 1394 - 12:47
در راستای همکاری با شهرداری صورت گرفت؛

آمادگی واحد سروستان برای ایجاد کارگاه‌های آموزشی در زمینه‌های مختلف فنی، مهندسی و پزشکی

معاون پژوهش و فناوری واحد سروستان از آمادگی این دانشگاه برای ایجاد کارگاه‌های آموزشی در زمینه‌های مختلف فنی و مهندسی و پزشکی در راستای همکاری با شهرداری این شهر خبر داد.
کد خبر : 24949

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، علی اصغر ایرج‌پور در جلسه‌ بررسی راه‌های همکاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد سروستان و شهرداری این شهر که با حضور مدیر دفتر ارتباط با صنعت این واحد دانشگاهی، شهردار، معاونان وی و اعضای شورای اسلامی شهر صورت گرفت، با توجه به ایجاد 16 کارگروه تخصصی در این واحد دانشگاهی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد سروستان با پتانسیل‌های فراوان در زمینه 50 رشته دانشگاهی توان کمک به مجموعه شهرداری این شهر را دارا است.


وی با توجه به وجود 30 کارگاه و آزمایشگاه با تجهیزات پیشرفته روز در این واحد دانشگاهی افزود: این واحد دانشگاهی می‌تواند در زمینه‌های فنی و مهندسی، معماری و عمران، آزمایشگاه خاک و بتن، ایجاد نمایندگی نظام مهندسی، ایجاد طرح مطالعاتی بافت فرسوده شهری، زیباسازی و نماسازی سطح شهر و طرح جامع مبلمان شهری به شهرداری سروستان کمک کند.


ایرج‌پور با توجه به اهمیت در نظر گرفتن ارزیابی‌های زیست محیطی در انجام پروژه‌های عمرانی از آمادگی این دانشگاه برای ایجاد کارگاه‌های آموزشی در زمینه‌های مختلف فنی و مهندسی و پزشکی خبر داد.


شهردار سروستان نیز در این جلسه که در محل شهرداری برگزار شد،‌ با استقبال از طرح‌های پیشنهادی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سروستان گفت: همکاری شهرداری و این واحد دانشگاهی می‌تواند توسعه پایدار را برای شهرستان سروستان به ارمغان آورد.


حسین هادی‌پور با توجه به اینکه هم شهرداری و هم دانشگاه دارای امکانات بالقوه بسیاری هستند، ابراز امیدواری کرد با تداوم جلسات مشترک این امکانات به صورت کاربردی در توسعه و پیشرفت شهرستان مورد استفاده قرار گیرد.


رئیس شورای اسلامی شهر سروستان نیز با ابراز خرسندی از برگزاری این جلسه گفت: آموزش مردم در فرهنگ شهرنشینی و استفاده بهینه از امکانات از جمله مواردی است که دانشگاه آزاد اسلامی واحد سروستان می‌تواند در این زمینه‌ها به ما کمک کند.


هدایت‌الله برزگر افزود: نقش دانشگاه آزاد اسلامی واحد سروستان در رشد و توسعه اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی شهرستان سروستان بر هیچ کس پوشیده نیست.



انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب