دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

فیلم سینمایی «سیزده» در شبکه نمایش خانگی

فیلم سینمایی «سیزده» به کارگردانی هومن سیدی و تهیه‌کنندگی سعید سعدی از هفته آینده در شبکه نمایش خانگی توزیع می‌شود.
کد خبر : 24940

به گزارش گروه فرهنگی آنا و به نقل از روابط عمومی موسسه رسانه‌های تصویری، در این فیلم امیر جعفری، آزاده صمدی، ریما رامین‌فر، امیر جدیدی، نوید محمدزاده، یسنا میر طهماسب، بیژن سراج و مهران احمدی حضور دارند.


فیلمنامه را هومن سیدی نوشته و آن را علی تبریزی فیلمبرداری کرده است. سال تولید فیلم 1392 و مدت آن 93 دقیقه است.


فیلم سینمایی «سیزده» نامزد پنج جایزه و برنده سیمرغ بلورین جایزه ویژه هیات داوران برای بهترین کارگردانی و دیپلم افتخار بهترین بازیگر نقش مکمل مرد از سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر شده است.


فیلم «سیزده» خرداد 94 در هجدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم شانگهای در سه بخش بهترین فیلم، بهترین بازیگر مرد و بهترین فیلمبرداری نامزد کسب جایزه در بخش استعدادهای نو بود. این جشنواره جایزه بهترین فیلم را به هومن سیدی داد و جایزه بهترین فیلمبرداری نیز برای همین فیلم به علی تبریزی تعلق گرفت.


فیلم سینمایی «سیزده» قبلا نیز جایزه بهترین فیلم بخش موج نو از جشنواره پوسان (کره جنوبی) و نتپک از جشنواره ورشو (لهستان) را کسب کرده است.


خلاصه داستان: نوجوان 13 ساله‌ای به نام بمانی، به دلیل تنهایی و عقده‌هایی که برایش به‌وجود آمده به جوانان ناباب بزرگ‌تر از خودش پناه می‌برد و این امر باعث تغییر و تحول در بمانی می‌شود، دست آخر او به همه کس و همه چیز بی‌اهمیت می‌شود...


DVD فیلم شامل پشت صحنه ، گفت‌وگوی اختصاصی هومن سیدی، زیرنویس انگلیسی، صدای دالبی 5:1 و صدای استریو دو باند و گالری عکس‌های آن است.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته