دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
با حضور جمعی از مسئولان؛

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی شهربابک معرفی شد

مراسم تکریم و معارفه روسای دانشگاه آزاد اسلامی شهربابک با حضور جمعی از مسئولان استان وشهرستان برگزار شد.
کد خبر : 249382

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، در این مراسم دکتر افشین صالحی به عنوان سرپرست جدید دانشگاه ازاد اسلامی شهربابک معرفی و از خدمات دکتر حسین سبزعلیانی تجلیل شد.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان در این جلسه اظهار کرد: پژوهشی که تبدیل به فن آوری و ایده و محصول و سپس تبدیل به ثروت شود مد نظر دانشگاه آزاد اسلامی است.


دکتر حمدالله منظری توکلی با بیان اینکه دانشجوی دانشگاه آزاد علاوه بر مدرک باید مهارت کافی در رشته مورد نظر را داشته باشد گفت: دانشگاه مولد را باید تقویت کرد. این دانشگاه مولد هیچگاه در خط و خطوطی که ایجاد می شود حذف نمی شود.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان اظهار کرد: در جمهوری اسلامی ریاست نداریم بلکه تکلیف داریم و باید کار علمی و دانشگاهی انجام دهیم نه کار سیاسی پس باید به گونه ای رفتار کنیم که مدیون هیچ خط و جناحی نباشیم.


وی حسین سبزعلیانی را از سرمایه های دانشگاه و شهرستان خواند و گفت که امیدواریم در مقاطع بالاتر بتوانیم از خدمات وی استفاده کنیم.


امام جمعه شهر بابک هم با قدردانی از زحمات سبزعلیانی و تبریک به صالحی گفت: شایسته سالاری حرف اول را می زند و اگر هر مدیریتی بر اساس شایسته سالاری باشد هیچ مشکلی نخواهد داشت و خداوند نیز کمک خواهد کرد.


حجت الاسلام علی انصاری ادامه داد: مجموعه نماز جمعه، ستاد اقامه نماز، دفتر امام جمعه شهرستان و همه عواملی که می تواند در خدمت فرهنگ دانشگاه باشند ما نیز در خدمت رئیس جدید دانشگاه و مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی شهربابک هستیم.


رئیس دفتر نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان نیز اعتراضات اخیر کشور را فتنه دشمن دانست و گفت: ملت ما در طول انقلاب اسلامی بارها از این نوع فتنه ها داشته و همیشه در برابر آن سربلند بیرون آمده است.


حجت الاسلام حمید انصاریان با بیان اینکه این جریانات سیاسی نشان داد چه شخصیت هایی پای نظام ایستاده اند افزود: ملت ایران باید دوست و دشمن خود را بشناسد و باید در حفظ نظام و ارزش های آن تلاش کند.



دکتر انصاریان دانشگاه آزاد را یک خانواده خواند که همه منافع و اهداف مشترک دارند و دانشگاه آزاد اسلامی شهربابک را از لحاظ هم فکری، تعامل، تیمی کارکردن، صفا و صمیمیت یکی از دانشگاه های نمونه استان دانست و از زحمات حسین سبزعلیانی قدردانی و برای افشین صالحی آرزوی موفقیت کرد.


حجت الاسلام صادق ملکوتی مسئول دفتر فرهنگ دانشگاه آزاد اسلامی شهربابک هم با اشاره به ویژگی های یک مدیر موفق بیان کرد: دکتر حسین سبزعلیانی ویژگی های خاص خوبی را داشت قدرت نه گفتن، سواد رسانه ای، اشراف به آیین‌نامه های دانشگاه، نداشتن حب ریاست و سیاسی نبودن و این نشان از آن دارد که وی سرمایه ای برای دانشگاه و شهرستان محسوب می شود.


سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی شهربابک نیز بیان کرد: به عنوان یکی از اجزای این سازمان مکلف به اجرای قوانین سازمان هستیم.


دکتر افشین صالحی خطاب به منظری توکلی گفت: با توجه به پتانسیل های موجود شهرستان و قرارگرفتن دانشگاه در مسیر جاده ترانزیتی، داشتن معادن، کشاورزی و دامداری در سطح عالی و... می طلبد که در خصوص رشته های ارشد اخذ شده از این واحد دانشگاهی همچون کارشناسی ارشد معدن، برق، مکاترونیک و ... نگاه ویژه ای به این مسئله مهم داشته باشید و این رشته ها نیاز شهرستان است و امیدواریم بتوانیم با کمک حضرتعالی رشته های اخذ شده را به دانشگاه آزاد شهربابک برگردانیم.


سبزعلیانی سرپرست سابق این دانشگاه هم گفت: از این بابت خوشحالیم که سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی شهربابک را کسی عهده دار می شود که قبلا همه کارکنان و اساتید عملکرد وی را دیده اند و امیدواریم که بتوانیم در همه امور یاریگر وی باشیم.


مسئولان حاضر در پایان این مراسم از طرح های پژوهشی حوضچه های استخر پرورش ماهی، مزرعه کاشت زعفران و ... واحد شهر بابک بازدید کردند.




انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته