دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 دی 1396 - 12:50

تغییرات مهم در کابینه بانوی بریتانیا

وزرای جدید آموزش و تجارت دولت بریتانیا امروز توسط ترزا می نخست وزیر بریتانیا معرفی خواهند شد. 
کد خبر : 249355

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا به نقل از روزنامه تایمز، وزرای جدید آموزش و تجارت دولت بریتانیا امروز توسط ترزا می نخست وزیر بریتانیا معرفی خواهند شد.
این جایگزینی افراد در کابینه دولت بریتانیا بیشتر به منظور جلب توجه رای‌دهندگان بریتانیایی به حزب محافظه‌کار است و ترزا می با این کار قصد دارد توجه آنان را به وجود انرژی زیاد، ایده‌های جدید و استعداد در بین محافظه‌کاران بریتانیایی جلب کند.
در جریان این تغییرات، سرپاتریک مک‌لاگلین نیز از ریاست حزب محافظه‌کار بریتانیا جدا خواهد شد. تغییر مک‌لاگلین در راستای تغییرات اساسی فعالیت‌های حزب محافظه‌کار بعد از شکست سال گذشته در انتخابات پارلمانی صورت گرفت.
جاستین گرینینگ وزیر آموزش فعلی احتمالاً جای خود را به آنه میلتون خواهد داد و گرک کلارک وزیر فعلی تجارت احتمالاً به عنوان پست جایگزین کابینه برای ایجاد انگیزه بیشتر در روند آماده‌سازی برگزیت پیشنهاد خواهد شد و جای وی را احتمالاً دومینیک راب خواهد گرفت.
بوریس جانسون، فیلیپ هاموند، دیوید دیویس و آمبر رود به عنوان مهم‌ترین اعضای حزب محافظه‌کار و همکاران ترزا می همچنان به مسئولیت‌های قبلی خود در کابینه دولت بریتانیا ادامه خواهند داد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته