دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
عضو شورای مرکزی جمنا:

اصلاح‌طلبان باید بپذیرند با سیاسی‌کاری راه به جایی نمی‌برند

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب با بیان اینکه دولت باید برای تحقق بخشیدن به وعده‌ها و کارآمدسازی خود تلاش کند، گفت: مردم از دولت سرعت عمل و قاطعیت می‌خواهند تا مشکلات پایان یابد.
کد خبر : 249109

سیدمحمد حسینی عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری آنا، با اشاره به بیانیه 16 اصلاح‌طلب درباره حوادث اخیر کشور و اینکه در این بیانیه عنوان شده اعتراضات مردمی نه تنها به کمبودهای اقتصادی و معیشتی؛ بلکه بخشی از آن نیز برای محدودیت‌های اجتماعی و سیاسی است، اظهارداشت: اینکه تمام جریان‌های سیاسی در قبال حوادث کشور اعلام موضع کردند و نگذاشتند فتنه جدید مانند آشوب‌های سال 88 طولانی شود خود حرکت مثبتی است و جای تشکر دارد.


وی با بیان اینکه مطالبات منطقی و مستدل نباید در کف خیابان و با به آتش کشیدن، توهین به اماکن مذهبی و جسارت به ارزش‌های ملی پیگیری شود، تصریح کرد: مشکلات اقتصادی، رکود، گرانی و بیکاری زمینه نارضایتی را فراهم آورد و با جهت دهی که از خارج شد و دخالت منافقین و سلطنت طلب‌ها، مطالبات مردم به سمت آشوب هدایت شد.


عضو شورای مرکزی جمنا تاکید کرد: البته اینکه امثال آقای جهانگیری همان ابتدا موضع گیری کردند و خواستند مسائل و ناهنجاری‌ها را به گردن جریان اصولگرا بیندازند امری نادرست بود، اما کشور امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند وحدت میان اجزاء خود است.


حسینی با تصریح اینکه چنین اتفاقاتی باید هشداری برای دولت باشد، خاطرنشان کرد: دولت باید برای تحقق بخشیدن به وعده‌ها و کارآمدسازی خود تلاش کند. مردم از دولت سرعت عمل و قاطعیت می‌خواهند تا مشکلات پایان یابد.


وی با اشاره به افزایش فاصله طبقاتی در شرایطی که برخی حقوق‌های نازلی دارند و کسانی نجومی دریافت می‌کنند، گفت: مدیران نباید برای خودشان امتیازاتی قائل باشند و حرف مردم را نشنوند اینها گلایه و شکایت بوجود می‌آورد و جریان اصلاحات و اعتدال باید بپذیرند با ادامه این روند و سیاسی کاری راه به جایی نخواهند برد و به ادامه نارضایتی‌ها دامن می‌زنند.


عضو شورای مرکزی جمنا با تاکید بر لزوم تغییر رویکرد در دولت، بیان داشت: باید به حال کسانی که با روحیه تجمل گرایی و اشرافی گری برای نظام هزینه بوجود می‌آورند فکری کرد و دستگاه‌ قضایی هم باید با چنین متخلفانی برخورد قاطع کند.




انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته