دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

حمایت مدیرعامل پیکان از جلالی بعد از هفت هفته ناکامی

مدیرعامل باشگاه پیکان گفت: ازمجید جلالی حمایت می‌کنیم و در تلاش هستیم تا فضایی را برای او فراهم کنیم تا بتواند این فصل پیکان را در رده بهتری نسبت به فصل قبل قرار دهد.
کد خبر : 249022

محمود شیعی درگفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، درباره اینکه چرا تیم پیکان پس از 7 پیروزی متوالی دچار افت شده و در 7 بازی اخیر موفق به کسب پیروزی نشده است، گفت: «این مسائل فنی است و باید کادرفنی به آن پاسخ دهد. فوتبال بالا و پایین زیاد دارد و نباید انتظار داشت همواره تیمی که بازی بهتری را ارائه می‌کند، برنده از زمین خارج شود. بنابراین نباید با ناکامی در رسیدن به هدف به‌رغم اینکه مستحق کسب نتیجه بودی، ناامید شد.»


وی ادامه داد: «ما برنامه 3 ساله‌ای را با مجید جلالی داشتیم که در سال اول پیکان را در لیگ برتر حفظ کند، در سال دوم تیم در میان تیم‌های نیمه بالایی جدول قرار بگیرد و در سال سوم برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا و حتی قهرمانی به مصاف رقبا برویم. خوشبختانه جلالی توانست در سال اول تیم را در رده ششم جدول قرار دهد، این فصل هم در رده پنجم هستیم و امیدوارم این روند صعودی ادامه پیدا کند.»


مدیرعامل باشگاه پیکان در مورد اینکه جلالی در سمت خود خواهد ماند یا نه، اظهارداشت: «به طور حتم ما از مجید جلالی حمایت می‌کنیم و فضایی را برای او فراهم می‌کنیم که بتواند این فصل پیکان را در رده بهتری نسبت به فصل قبل قرار دهد.»


وی در مورد دو شکست متوالی پیکان در لیگ برتر والیبال برابر بانک سرمایه و سایپا بیان کرد: «انتظار داشتیم که تیم بتواند در مصاف با حریفان صاحب نام نمایش بهتری را ارائه کند. متاسفانه باخت برابر بانک سرمایه نگران‌مان کرد و فکر می‌‌کردیم که برابر سایپا شاهد بازی بهتری باشیم اما باخت به این تیم بر نگرانی‌مان افزود. باید با نگاهی موشکافانه ضعف‌ها برطرف شود.»


شیعی در خصوص اینکه با ادامه این روند پیکان شانس حضور در فینال لیگ برتر والیبال را دراد یا نه، تاکید کرد: «پیمان اکبری مربی خوبی است و می‌تواند تیمش را دوباره به روزهای خوب نزدیک کند. اولین هدف تیم والیبال پیکان رسیدن به دیدارهای پلی‌آف است و بعد از آن ما و دیگر اعضای تیم تلاش می‌کنیم تا راهی مسابقه فینال شویم.»


وی درباره ورزش‌های حرفه‌ای که باشگاه پیکان در آن مشارکت دارد، بیان کرد: «ما در فوتبال یک تیم و در والیبال دو تیم داریم. تیم والیبال را در مردان و زنان شرکت دادیم و تکلیف فوتبال هم روشن است. دیگر ورزش‌ها را باشگاه پیکان به صورت کارگری دنبال می‌کند. ضمن اینکه در اسفندماه مجمع باشگاه پیکان بودجه ما را در سال 97 مشخص می‌کند و براساس آن بودجه تعداد تیم‌های حرفه‌ای‌مان را در سال آینده مشخص خواهیم کرد.»



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته