دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

عزم جدی طارمی برای جدایی از پرسپولیس

مهاجم ملی‌پوش پرسپولیس در نامه‌ای مکتوب اعلام کرده دیگر قصد ماندن در این تیم را ندارد و برای موفقیت بیشتر می‌خواهد فوتبالش را در خارج از کشور دنبال کند.
کد خبر : 249008

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا، غیبت چند روز اخیر مهدی طارمی در تمرینات پرسپولیس و پیشنهاد جدی باشگاه الغرافه قطر به این بازیکن باعث شده تا اینطور به نظر برسد که عمر حضور این مهاجم ملی‌پوش در تیم پرسپولیس به پایان رسیده و طارمی طی روزهای آینده جدایی‌اش را از این باشگاه قطعی خواهد کرد.


مسئولان باشگاه پرسپولیس به طارمی عنوان کردند که به دلیل محرومیت ۴ ماهه و غیبت او در حساس‌ترین روزهای سرخپوشان او به پیشنهاد تمدید قرارداد 2 ساله این باشگاه جواب مثبت بدهد اما طارمی که تصمیم قطعی خود را گرفته این پیشنهاد را نپذیرفت و تصمیم جدی او رفتن به تیمی در خارج از کشور است که در حال حاضر باشگاه الغرافه قطر به صورت جدی خواهان حضور طارمی شده است.


طارمی به صورت مکتوب نامه‌ای را در اختیار مسئولان باشگاه پرسپولیس قرار داده و در این نامه عنوان کرده که در شرایط فعلی نمی‌تواند در پرسپولیس بماند و می‌خواهد برای به دست آوردن موفقیت بیشتر به تیمی در خارج از کشور برود.


به نظر می‌رسد تا آخر هفته جاری این بازیکن پس از اسنایدر هلندی دومین خرید خارجی تیم الغرافه قطر باشد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته