دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
عضو سابق هیات مدیره استقلال درگفت‌وگو با آنا؛

فدراسیون با فشار پرسپولیس جباروف را محروم کرد

عضو سابق هیات مدیره استقلال گفت: پرسپولیسی‌ها پس از محرومیت هوادران‌شان برابر نفت با فشار بر فدراسیون فوتبال عامل محرومیت جباروف شدند.
کد خبر : 248966

غلامحسین فرزامی درگفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، در خصوص محرومیت 30 روزه سرور جباروف گفت: «این محرومیت کاملا تعمدی و از روی قصد بوده است. می‌خواهند استقلال را دچار مشکل کنند چون این تیم دوباره روند رو به رشدی گرفته و این شانس را دارد که همچون فصل گذشته در میان 3 تیم بالای جدول قرار بگیرد. بخت اصلی قهرمانی در جام حذفی هم استقلال است.»


وی در مورد اینکه چه عاملی باعث شده تا چنین محرومیت عجیبی برای جباروف صورت بگیرد، بیان داشت: «تردیدی نیست که پرسپولیسی‌ها در این قضیه دخیل هستند. آنها بودند که وقتی به خاطر رفتار دور از اخلاق هواداران شان برابر نفت‌تهران محروم شدند، بلافاصله شروع به اعتراض کردند و مسئله جباروف را پیش کشیدند. جالب است فدراسیون فوتبال با همکاری کمیته انضباطی که زیرمجموعه‌اش است، صبر کردند محرومیت جباروف در دیدار با تراکتورسازی تمام شود و بعد او را یک ماه محروم کردند تا درست و حسابی برای استقلال ایجاد مانع کنند.»


عضو سابق هیات مدیره استقلال ادامه داد: «بازی استقلال با استقلال اهواز یک روز زودتر از بازی پرسپولیس و تراکتورسازی بود و اگر می‌خواستند محرومیتی 30 روزه برای جباروف در نظر بگیرند، تا به امروز 8 روز آن گذشته بود پس مشخص است برنامه داشتند، که زمان اعلام محرومیت را با تاخیر اعلام کردند. نظیر خطای جباروف روی بازیکن استقلال اهواز را وحید امیری به شکلی دیگر روی بازیکن نفت‌تهران انجام داد. جالب اینکه هر دو بازیکن هم دست‌های‌شان را به علامت نداشتن عمدی بالا بردند. چرا جباروف یک ماه محروم شده و امیری راست راست می‌چرخد.»


وی در مورد اینکه تا چه اندازه مصاحبه‌های برانکو در خصوص خطای جباروف و اینکه چرا این بازیکن محروم نشد، موثر بوده است، تصریح کرد:‌ «بالاخره او هم جزئی از بدنه باشگاه پرسپولیس است و حرف‌هایش بی اثر نبوده است. او هم به عنوان سرمربی تیم تلاش می‌کند تا برای رقیبش ایجاد مشکل کند. ولی معتقدم بیشتر از آنکه حرف‌های برانکو اثرگذار باشد فشار رسانه‌ای پرسپولیسی‌ها بوده که فدراسیون فوتبال را مجاب کرده تا جریمه‌ای غیرمتعارف و بی‌سابقه را برای جباروف درنظر بگیرد.»


فرزامی در مورد اینکه در نبود جباروف استقلال می‌تواند نتایج خوب هفته‌‌های گذشته‌اش را تکرار کند یا نه، اظهارکرد: «به نظر من نه، استقلال در نبود جباروف به مشکل می خورد. بازی‌های سختی پیش روی این تیم است و تیم نیاز به هافبک خلاق و بازی‌ساز دارد. جباروف علاوه بر ساختن موقعیت گل، خودش هم در گلزنی نقش داشت و یکی از بازیکنانی بود که گل‌های سرنوشت‌سازی برای استقلال زده است. امیدوارم که باشگاه استقلال بتواند از طریق کمیته استیناف تا آنجایی که می‌تواند از مدت محرومیت جباروف کم کند تا از جمع تیم‌های بالای جدول جدا نشود.»



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته