دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 دی 1396 - 16:33

25 دی‌ماه؛ برگزاری همایش آموزش، برنامه‌ریزی و ارزیابی در دانشگاه علم و صنعت

نشست معاون آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با رئیس، معاون آموزشی و تعدادی از مدیران پردیس‌های دانشگاه علم و صنعت ایران برگزار شد.
کد خبر : 248829

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از دانشگاه علم و صنعت ایران، در این جلسه، در زمینه تعاملات آموزشی دانشگاه با وزارت، بحث و تبادل نظر شد و در راستای سیاست‌های وزارت علوم و به منظور توانمندسازی، استفاده از ظرفیت‌های خالی دانشگاه و ایجاد فرصت‌های بهتر آموزشی، درخواست اخذ مجوزهای لازم برای پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی در پردیس 2 دانشگاه و نیز پذیرش دانشجو در برخی گرایش‌های مقطع کارشناسی‌ارشد در پردیس بین‌المللی دانشگاه در چابهار مطرح شد که دکتر شریعتی نیاسر معاون آموزشی وزیر علوم دستور پیگیری این موارد را به واحدهای مربوط دادند.


همچنین از سوی دانشگاه از دکتر شریعتی برای شرکت در همایش «آموزش، برنامه‌ریزی و ارزیابی» دعوت به عمل آمد. این همایش 25 دی‌ماه جاری در دانشگاه علم و صنعت ایران با حضور معاون آموزشی وزارت عتف و برخی مسئولان وزارتخانه برگزار خواهد شد که در آن علاوه بر ارائه سخنرانی‌های کلیدی در حوزه‌های آموزش، برنامه‌ریزی و ارزیابی؛ «فرم امتیاز آموزشی» به اعضای هیات علمی دانشگاه تحویل داده خواهد شد. این فرم پس از قریب به یک سال پیگیری از طریق شورای مدیران آموزش، نهایی شده و قرار است در همایش مذکور، جهت اطلاع و نظرخواهی از اساتید، تحویل گردد.


در نشست مشترک دانشگاه با معاون آموزشی وزارت علوم، دکتر احمدیان (رییس پردیس 2 دانشگاه)، دکترنویدبخش (معاون آموزشی پردیس 2 دانشگاه)، دکتر شایانفر (رییس پردیس بین المللی چابهار دانشگاه) و مهندس پورمسگری (مدیر اجرایی پردیس بین المللی چابهار)، دکتر برخورداری رئیس دانشگاه علم و صنعت را همراهی کرده بودند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته