دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
نصرالله عبداللهی:

پول پورحیدری خورده نمی‌شود/ کمیته انضباطی استقلال پیگیر محرومیت جباروف

سرپرست تیم استقلال گفت: طلب پورحیدری در اولویت قرار دارد و من و قراب هم دنبال کار را گرفته‌ایم تا طلب پورحیدری به دست همسرش برسد.
کد خبر : 248792

نصرالله عبداللهی درگفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، درباره اینکه به هواداران استقلال اجازه تماشای بازی با تراکتورسازی را در ورزشگاه یادگار امام تبریز ندادند، گفت: «به‌رغم میزبانی خوبی که از سوی باشگاه تراکتورسازی شاهد بودیم، علت اینکه نگذاشتند تماشاگران ما از حق طبیعی‌شان برای حمایت از تیم استفاده کنند را نفهمیدم. این رفتار با نوشتن نامه شکایت به سازمان لیگ همراه خواهد بود چون آنهایی که از ارومیه، خوی و دیگر شهرها به تبریز آمده بودند، نباید پشت درب ورزشگاه باقی می ماندند.»


وی ادامه داد: «ما اعتراض دیگری به تیم تراکتورسازی نداریم چون هواداران این تیم به ما اهانتی نکردند و تنها به تشویق تیم خودشان پرداختند. همه چیز از زمانی که وارد ورزشگاه شدیم خوب بود و تا پایان هم حرکت غیراخلاقی صورت نگرفت که قابل بیان باشد. با این حال ما از حق تماشاگران‌مان در تمامی شهرها حمایت خواهیم کرد.»


سرپرست تیم استقلال در خصوص گلایه فریده شجاعی همسر مرحوم منصور پورحیدری که گفته بود عبداللهی و قراب، منصور را فراموش کرده‌اند و به خاطر پست و مقام صدای‌شان در نمی‌آید تا طلب شوهرم را از استقلال بگیریم، بیان کرد: «بدهی همه طلبکاران باشگاه استقلال پرداخت می‌شود و پول منصورخان خدا بیامرز هم به خانواده‌اش داده می‌شود. اتفاقا پورحیدری در اولویت قرار دارد و من و قراب هم دنبال کار را گرفته‌ایم تا طلب پورحیدری به دست همسرش برسد. مطمئن باشید حق پورحیدری خورده نمی شود.»


عبداللهی درباره محرومیت 30 روزه جباروف گفت: «متاسفانه این رای من و دیگر اعضای تیم را ناراحت کرده است. با ایجاد جو مسموم برای استقلال حاشیه‌سازی کردند و قصد ما هم این است تا پاسخی به این حواشی ندهیم تا برای جباروف دردسر ایجاد نشود. به طور حتم کمیته انضباطی باشگاه پیگیر این محرومیت عجیب خواهد بود.»


وی درباره رکوردشکنی سیدحسین حسینی با بسته نگه‌داشتن دروازه‌اش به مدت 788 دقیقه گفت:‌ «حسینی بازیکن خوب و آیند‌ه‌داری است و از شرایط فیزیکی و روحی روانی مناسبی بهره می‌برد. بدون تردید با ادامه این روند حسینی روزی دروازه‌بان اول تیم ملی می‌شود. حق اوست که هر چه زودتر به تیم ملی برسد و امیدوارم که دچار افت نشود تا کی‌روش چاره ای جز انتخاب وی نداشته باشد.»


عبداللهی در مورد اینکه حضور 7 بازیکن استقلال در تمرین 2 روزه تیم ملی می‌تواند به موفقیت‌های این تیم لطمه بزند یا نه،‌ گفت: «وقتی همه تیم‌ها در تیم ملی نماینده دارند پس نمی‌توان خرده‌ای به این تمرینات 2 روزه گرفت. استقلال از دیگر تیم‌های لیگ مستثنی نیست و امیدوارم بازیکنان در این تمرین ریکاوری بتوانند به شرایطی برسند که در لیگ برتر شاهد بازی‌های زیباتری از سوی تمامی تیم ها باشیم.»


وی درباره آخرین وضعیت استقلال در فصل نقل و انتقالات گفت: «سرمربی تیم اعلام کرده که نیاز به یک فوروارد دارد و دنبال این هستیم تا از میان گزینه‌های مورد نظر شفر با بازیکنی به توافق برسیم که در اولویت سرمربی تیم قرار دارد.»


سرپرست تیم استقلال درباره اینکه چرا تکلیف مجتبی جباری مشخص نمی‌شود، گفت: «مجتبی بازیکن قدیمی تیم بوده و بازوبند کاپیتانی را بر بازو بسته است. احترام چنین بازیکنی واجب است. موانعی وجود دارد که مطمئن هستم به خوبی و خوشی برطرف می‌شود و مجتبی با باشگاه به توافق می‌رسد.»


وی درباره اینکه چرا کولی مربی جامائیکایی استقلال به ایران نیامده است، اظهارداشت: «او هم در حال انجام کارهایش است. جامائیکا کشوری در آمریکای جنوبی است و برای گرفتن ویزای ایران مشکلاتی وجود دارد که باید با مساعدت سازمان برون مرزی وزارت ورزش موانع حضور کولی در ایران برطرف شود. به نظرم با کمی صبوری از بازی‌های آینده کولی روی نیمکت استقلال خواهد نشست.»


عبداللهی درباره اینکه استقلال چه اهدافی تا پایان فصل دارد، عنوان کرد: «با توجه به فاصله امتیازی که با پرسپولیس داریم، بعید است که بتوانیم به این تیم برسیم ولی همه امیدمان بر این است که نایب‌قهرمان لیگ برتر شویم. در رقایت های جام حذفی هم کارمان کمی دشوار است ولی این پتانسیل را داریم که به قهرمانی دست پیدا کنیم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته