دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 دی 1396 - 11:23

پرداخت تسهیلات کارآفرینی به مددجویان تحت پوشش شهرداری تهران

توافق نامه همکاری برای پرداخت تسهیلات به مددجویان، در نشست هم اندیشی مدیران صندوق کارآفرینی امید و مدیران شهرداری تهران، امضا شد.
کد خبر : 248681

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از روابط عمومی شهرداری منطقه 11، در این نشست که با حضور مدیران صندوق کارآفرینی، اتاق اصناف و مدیرعامل سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران برگزار شد؛ الگوهای حمایت از مددجویان در قالب ارائه تسهیلات بررسی شد.


رضا قدیمی مدیرعامل سازمان خدمات اجتماعی در حاشیه این نشست گفت: شهرداری تهران در حال حاضر 106 مرکز اجتماعی دارد که به حمایت از 14 هزار مددجو می‌پردازد.


قدیمی افزود: سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران با توانمند سازی مددجویان همچون حرفه‌آموزی از طریق همکاری با سازمان فنی و حرفه‌ای اولین گام برای حمایت از مددجویان را برداشته است.


قدیمی افزود: تسهیل‌گری برای ارتباط بین صندوق کارآفرینی و مددجویان برای دریافت تسهیلات ارزان قیمت مهم‌ترین محور همکاری میان شهرداری تهران و صندوق کارآفرینی امید است.


اجرای طرح محله بدون بیکار


همچنین در این نشست عباس طباطبایی معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه 11 به معرفی طرح محله بدون بیکار پرداخت و گفت: شهرداری منطقه 11 در راستای کارآفرینی اقدامات حمایتی انجام داده است که مهم ترین آن راه‌اندازی کسب و کار مرتبط با صنایع دستی از طریق استفاده از ظرفیت بخش خصوصی بوده است.


وی افزود: در یک محله از محلات منطقه 11 محصولات دست آفرین برای ایجاد اشتغال تولید می‌شود که شهرداری منطقه 11 از طریق ایجاد بازارچه های فصلی، خرید محصولات دست آفرین در مناسبت‌های مختلف و برقراری ارتباط محصولات دست آفرین با اصناف می‌کوشد تا به حمایت به مددجویان بپردازد.


در پایان این نشست توافق نامه پرداخت تسهیلات ارزان به مددجویان فی مابین صندوق کارآفرینی امید و سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران امضا شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته