دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
علی نصیرنژاد:

صرف بودجه برای موسیقی انقلابی اسراف نیست

علی نصیرنژاد، با اشاره به لزوم هزینه کردن برای موسیقی و خواننده‌های انقلابی و ارزشی تاکید که بر خلاف باورها اما صرف بودجه برای موسیقی انقلابی به‌هیچ عنوان اسراف نیست.
کد خبر : 248472

علی نصیرنژاد؛ خواننده و موسیقیدان جوان انقلابی در حاشیه برگزاری هشتمین جشنواره مردمی فیلم عمار در گفت‌وگو با آنا در خصوص کلیپ‌ها و موسیقی‌های انقلابی گفت: کیفیت در این زمینه باید بالا برود، ایده‌ها باید خلاقانه بیان و تولید شوند تا بتوانیم ادعا کنیم ما هم در این عرصه حرفی برای گفتن داریم. درست است که تولید نماهنگ هزینه زیادی را دارد اما می‌توانیم آنقدر قوی تولید کنیم که همپای یک مستند در این عرصه گام برداریم و تقاضای بودجه‌ای معادل بودجه تولید مستند را داشته باشیم.


وی در ادامه به روزهای ابتدایی که موسیقی ارزشی متولد شد اشاره کرد و افزود: روزهای اول دستمان از موسیقیدانان ارزشی و مذهبی خالی بود آن‌هایی هم که آمدند و از روی عشق به انقلاب کار کردند گاها مورد انتقاد قرار گرفتند و برچسب دولتی‌بودن به آنان زده شد. اما متاسفانه در کنار خواننده‌ها، تنظیم کننده و آهنگساز انقلابی کم داریم و مجبوریم با کسانی که در جبهه انقلاب نیستند کار کنیم ولی امیدوارم این حوزه را نیز تقویت کنیم.


این خواننده انقلابی اظهار کرد: متاسفانه هنوز هنر موسیقی در ایران به منزله یک شغل جا نیافتاده است اما باید در این حوزه هزینه شود بودجه خرج شود چراکه باور دارم صرف بودجه در مسیر موسیقی انقلابی اسراف نیست و باید برای مستعدان این حوزه هزینه شود تا موسیقی که شان انقلاب را نشان می‌دهد را تولید کنیم.


نصیرنژاد با اشاره به اینکه برندسازی ممکن است هزینه داشته باشد ولی نباید اینگونه فکر شود که نباید هزینه کنیم؛ افزود: قدرت تاثیر گذاری یک سلبریتی خیلی بالاست و جبهه انقلاب باید سلبریتی های زیادی داشته باشد که دامنه تاثیرگذاری بالاتر باشد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته