دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

پربازدیدترین اخبار سیاسی خبرگزاری آنا؛ 13 دی

پربازدیدترین اخبار سیاسی منتشر شده در خبرگزاری آنا را در این بسته خبری بخوانید.
کد خبر : 248252

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری آنا، فرمانده کل سپاه شکست خط فتنه 96 را اعلام کرد، حل مشکلات کلید پایان نارضایتی‌ مردم است؛ دولت به میدان بیاید، به خاطر پدرم نتوانستم استخدام رسمی شوم، احتمالا تلگرام و اینستاگرام جمعه این هفته رفع انسداد می شود و ... از پربازدیدترین اخبار منتشر شده در صفحه سیاسی است.


شکست خط فتنه 96 را اعلام می کنم


سرلشکر جعفری با تاکید بر اینکه دشمنان بدانند تهدیدات دفاعی و امنیتی علیه ایران اسلامی دیگر جواب نمی دهد، گفت: امروز می توانیم بگوییم روز پایان فتنه 96 است.


حل مشکلات کلید پایان نارضایتی‌ مردم است؛ دولت به میدان بیاید


این روزها تیتر یک رسانه ها و اخبار داغی که در فضای مجازی دست به دست می چرخد، به تجمعاتی اختصاص داده شده که بذر اولیه آن پنج‌شنبه هفته پیش در مشهد کاشته شد و کمتر کسی تصور می کرد طی چند روز به شهرهای دیگر و سراسر کشور برسد.


سیلی ملت بر گونه آشوبگران/ راهپیمایی گسترده مردم شهرهای مختلف در محکومیت اغتشاشات اخیر


پس از آنکه اعتراض‌های به حق معیشتی و اقتصادی مردم در شهرهای مختلف با ورود جریانات معاند دچار انحراف و به آشوب کشیده‌شد، ملت بصیر ایران برای جداسازی صفشان از آشوبگران خارجی در سراسر کشور به خیابان‌ها آمدند.



رسول سرائیان به عنوان «دبیر شورای اجرایی فناوری اطلاعات» منصوب شد


رئیس‌ جمهور در حکمی و بنا به پیشنهاد وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، رسول سرائیان را به عنوان «دبیر شورای اجرایی فناوری اطلاعات» منصوب کرد.


318 میلیارد ریال کمک بلاعوض به دامداران آسیب دیده در مناطق زلزله زده کرمانشاه اختصاص یافت


هیأت وزیران در جلسه خود با اختصاص مبلغ 318 میلیارد ریال کمک بلاعوض برای یاری آن دسته از دامداران و پرورش دهندگان ماهی که در زلزله اخیر استان کرمانشاه آسیب دیدند، موافقت کرد.


به خاطر پدرم نتوانستم استخدام رسمی شوم


«آقازادگی» در ادبیات اجتماعی ما با واژگانی چون ویژه‌خواری، ماشین‌های لوکس، رانت اطلاعاتی و حتی این روزها با ژن‌خوب مترادف شده است. اصطلاحی که پیش از این به کسانی اطلاق می‌شد که علاوه بر انتساب به بزرگان از خصوصیاتی چون ساده زیستی، اخلاق‌مداری، مردمداری و ... برخوردار بودند.



احتمالا تلگرام و اینستاگرام جمعه این هفته رفع انسداد می شود


عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در کانال تلگرامی خود نوشت: مسدود کردن تلگرام و اینستاگرام مقطعی است و احتمالا جمعه این هفته رفع انسداد می شود.


گفت‌وگو می‌کنیم تا ببینیم چه چیزی گران شده تا مشکلات را حل کنیم


رئیس دفتر رئیس جمهور گفت: در فضای آرام با مردم گفتگو می‌کنیم تا ببینیم چه چیزی گران شده است تا مشکلات را حل کنیم. اینکه در زمانی تخم مرغ گران شد آن هم به خاطر شیوع آنفولانزا چیزی نیست که بگوییم این آشوبها را ایجاد کند.


بازدید جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش از پایگاه دریایی بوشهر


دریادار حسنی مقدم جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش صبح امروز از پایگاه دریایی بوشهر بازدید کرد.



نشست کارگروه های ۵گانه کمیسیون تلفیق بودجه ۹۷ فردا برگزار می شود


نایب رییس کمیسیون تلفیق بودجه سال ۹۷ مجلس، از نشست روز پنجشنبه کارگروه های ۵ گانه کمیسیون متبوعش خبر داد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته