دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 دی 1396 - 16:57

ثبت نام اینترنتی بیش از ۲۸۰۰ بازنشسته کشوری در جشنواره ورزشی

تاکنون بیش از ۲۸۰۰ نفر در دومین جشنواره استانی ورزش بازنشستگان کشوری از طریق سایت صندوق به نشانی cspf.ir ثبت نام کردند.
کد خبر : 248251

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از صندوق بازنشستگی کشور، دومین جشنواره استانی ورزش بازنشستگان کشوری با هدف ترویج فرهنگ ورزش و سلامتی از ۸ تا ۱۱ بهمن ماه به صورت همزمان در مراکز استان‌های سراسر کشور با نظارت مدیریت‌های استانی صندوق بازنشستگی کشوری و با همکاری کانون‌های بازنشستگی استان‌ها و سفیران ورزشی برگزار می‌شود.


براساس اعلام اداره کل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری، ثبت نام اینترنتی این جشنواره ورزشی از اول تا ۱۵ دی ماه جاری از طریق سایت این صندوق به نشانی cspf.ir انجام می‌شود.تاکنون آمار ثبت نام کنندگان به ۲۸۵۷ نفر در سراسر کشور رسیده است.


دومین جشنواره استانی ورزش بازنشستگان کشوری در ۵ رشته ورزشی تنیس روی میز، شطرنج، دارت، تیراندازی با تفنگ بادی، شنای کرال سینه و شنای قورباغه و در دو بخش خانم‌ها و آقایان برگزار می‌شود که مسابقات شنا در دو رده سنی بالای ۶۵ سال و زیر ۶۵ سال خواهد بود.


طبق جدول برگزاری مسابقات، در نخستین روز از دومین جشنواره استانی ورزش بازنشستگان کشوری، مسابقات شطرنج خانم‌ها و آقایان و همچنین مسابقات تنیس روی میز آقایان برگزار می‌شود. در دومین روز نیز ورزشکاران در رشته های تنیس روی میز خانم‌ها، تیراندازی با تفنگ بادی آقایان و خانم‌ها و همچنین شنای آقایان به رقابت می‌پردازند. سومین روز این جشنواره در مسابقات دارت آقایان و خانم و شنای خانم‌ها پیگیری خواهد شد. اختتامیه مسابقات نیز روز ۱۱ بهمن ماه در مراکز استان‌های کشور به طور همزمان برگزار می‌شود.


قرار است نفرات برتر هر رشته ورزشی در هر استان کشور در جشنواره ملی ورزش بازنشستگان کشوری که اردیبهشت ماه امسال در تهران برگزار می‌شود، شرکت کنند.


در برنامه هماهنگ اعلامی دومین جشنواره استانی ورزش بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری تاکید شده است که محل برگزاری مسابقات از طریق مدیریت‌های استانی صندوق به اطلاع ورزشکاران خواهد رسید، تهیه لباس ورزشی و وسایل مورد نیاز بر عهده ورزشکاران شرکت کننده است و همچنین برای هر یک از ورزشکاران ثبت نام کننده در طول مسابقات از سوی فدراسیون پزشکی ورزشی جمهوری اسلامی ایران، بیمه ورزشی صادر می‌شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته