دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 تير 1394 - 14:43
در گفت‌وگو با آنا

مهدی هاشمی: دومین جلسه نمایندگان استیضاح‌کنندگان با وزیر راه امروز برگزار می‌شود

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: بعد از ظهر امروز دومین جلسه بررسی استیضاح وزیر راه و شهرسازی در کمیسیون عمران برگزار می‌شود.
کد خبر : 24825

مهدی هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری آنا، درباره وضعیت استیضاح وزیر راه و شهرسازی گفت: قرار است بعد از ظهر امروز -سه‌شنبه دوم تیر- جلسه دوم بررسی طرح استیضاح وزیر راه و شهرسازی با حضور عباش آخوندی برگزار شود.


نماینده مردم تهران در مجلس، در پاسخ به این سؤال که «موضوع استیضاح وزیر راه تا حد جدی است؟»، اظهار کرد: بالاخره این موضوع جدی است که به این مرحله رسیده و در کمیسیون مطرح شده است، اگر جدی نبود باید از این مراحل منتفی می‌شد.


وی، همچنین درباره دلایل استیضاح‌کنندگان بیان کرد: استیضاح وزیر راه 24 محور دارد که چند محور آن در جلسه روز یکشنبه مطرح شد و مابقی آن قرار است در جلسه امروز بررسی شود.


هاشمی در پاسخ به این سؤال که «آیا تاکنون اظهارات و توضیحات آخوندی توانسته نظر استیضاح‌کنندگان را تغییر دهد؟»، گفت: آقای آخوندی نظرات و پاسخ‌های خود را ارائه کرد، اگر کسی قانع شود امضای خودش را پس می‌گیرد؛ اما تا امروز کسی امضای خود را پس نگرفته شاید بعد از نشست امروز این اتفاق بیفتد.


رئیس کمیسیون عمران مجلس، در پاسخ به این سؤال که «گفته می‌شود استیضاح وزیر راه و شهرسازی با دلایل شخصی برخی نمایندگان است»، تصریح کرد: ما به این نتیجه نرسیده‌ایم.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته