دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 تير 1394 - 14:52

نمونه‌برداری تعزیرات از آبلیموهای ۲ کارخانه تولیدی در گشت مشترک

مدت زیادی از قطعی شدن حکم توقیف کارخانه آبلیموی دستچین نگذشته که گشت مشترک اداره کل تعزیرات حکومتی استان تهران با حضور کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی تهران به صورت سرزده در چند کارخانه آغاز و از تولید دو کارخانه نمونه‌برداری شد.
کد خبر : 24821

به گزارش گروه اجتماعی آنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان تعزیرات حکومتی، مأموریت 2 اکیپ از گشت‌های مشترک تعزیرات حکومتی استان تهران، رسیدگی به تخلفات کارخانه‌های آبلیمو تحت نظارت دانشگاه علوم پزشکی تهران بود. کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی در این گشت سرزده از محصولات این کارخانه‌ها نمونه‌گیری کردند و پس از انجام نمونه‌گیری مخزن‌های نمونه‌گیری شده تا آماده شدن نتایج پلمپ شد.


همچنین رئیس شعبه حاضر در گشت مشترک از مسئول فنی فاکتور خرید لیموها برای کارخانه را خواست که برگ خریدهای یکی از 3 کارخانه بررسی شده جعلی بود و حتی در یکی از کارخانه‌ها مسئول فنی تفاله‌های آخرین لیموهای آبگیری شده در کارخانه را نیز به حاضران درگشت مشترک نشان داد.


اگرچه همه چیز در کارخانه‌ها طبیعی به نظر می‌رسید اما کارشناس بهداشت عنوان کرد که نمونه آب‌لیموها در سطح عرضه کیفیت نمونه‌های داخل کارخانه را ندارد و بارها از خط تولید هم نمونه‌گیری کرده‌ایم اما تخلفی کشف نشده است.


امید شهر آبادی افزود: نظارت از کارخانه‌ها به صورت دوره‌ای و براساس بخشنامه‌های داخلی انجام می‌شود و کارخانه‌های آبلیمو در هفته گذشته مورد بازرسی قرار گرفتند و خط تولید یکی از این کارخانه‌ها که پروانه آن از بهمن ماه سال گذشته به تعلیق درآمده است همچنان غیرفعال و پلمپ است.


رئیس گشت‌های مشترک تعزیرات حکومتی استان تهران در مورد این گشت گفت: قطعی شدن حکم کارخانه دست‌چین سبب شد که تعزیرات حکومتی استان تهران بیش از پیش در این زمینه که مستقیما با سلامت مردم در ارتباط است، دقت نظر داشته باشد و بر همین اساس این گشت به صورت ویژه و با برنامه‌ریزی قبلی به صورت سرزده انجام شد که البته در مجموعه سازمان تعزیرات حکومتی امیدواریم روزی تمام واحدهای صنفی و غیرصنفی بی‌تخلف باشند بنابراین هدف ما پرونده سازی نیست بلکه به دنبال خدمت به مردم و زنده کردن حقوق قانونی آنها هستیم.


انتهای پیام/

برچسب ها: تعزیرات حکومتی
ارسال نظر
هلدینگ شایسته