دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
همزمان در سراسر کشور

دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی خاک ناامیدی بر صورت دشمنان انقلاب پاشیدند

امروز بار دیگر دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی با اقشار مردم همراه شدند تا توطئه‌ای دیگر از سوی دشمن را خنثی کنند و خاک ناامیدی بر صورت دشمن بپاشند.
کد خبر : 248115

به گزارش خبرنگار آنا‌، استادان، کارکنان، دانشجویان و دانش آموزان (سمایی ها) خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی صبح امروز و همزمان با مردم در جای‌جای ایران اسلامی همراه شدن و با حضور در راهپیمایی سراسری 13 دی با محکومیت فتنه های اخیر دشمنان اسلام و انقلاب و اغتشاشات و اخلال نظم و امنیت عمومی بار دیگر پیمان خویش را با رهبر معظم انقلاب و آرمانهای مقدس انقلاب اسلامی اعلام کردند.



دانشگاهیان در راهپیمایی امروز خشم و انزجار خود را از تحرکات اخیر دشمن و هنجارشکنان وابسته به استکبار جهانی در کشور اعلام کردند.


دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی همراه با مردم انقلابی و ولایت مدار با حرکت در مسیرهای از پیش تعیین شده و با دادن شعارهای انقلابی و حمل پلاکارد، حمایت خود را از آرمان‌های امام راحل و مقام معظم رهبری اعلام کردند و با نمایش شکوه وحدت، پیام خود را به گوش دشمنان نظام اسلامی و هنجارشکنان رساندند.


استادان، کارکنان و دانشجویان هنجارشکنی فرصت طلبان در تجمعات غیر قانونی اخیر را در تعارض با منافع و مصالح ملی و دستاویز دشمنان قسم خورده این مرز و بوم دانسته و اینگونه اقدامات را شدیدا محکوم کردند.


دانشگاهیان و مردم در این راهپیمایی ها با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر ضد ولایت فقیه از آشوب های اخیر اعلام برائت کرده و حمایت قاطع خود را از نظام مقدس جمهوری اسلامی نشان دادند و از انتقادات سازنده و قانونی حمایت کردند و از دولت خواستند نسبت به رفع معضلات جامعه، اعم از بیکاری، مشکلات معیشتی و اقتصادی، گرانی و فساد و ... اقدامات اساسی و عاجل صورت دهد.


دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی با محکومیت اغتشاشات اخیر خواستار پایان یافتن ناآرامی ها، تخریب اموال عمومی و دخالت بیگانگان در امور داخلی ایران شدند.







انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته