دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
بیانیه حزب موتلفه اسلامی؛

مقامات قضایی اغتشاشگران را به اشد مجازات برسانند

حزب موتلفه اسلامی در بیانیه‌ای تأکید کرد: باید با درک شرایط حساس و خطیر کنونی علی‌رغم کاستی‌ها و مشکلات و سوء تدبیر برخی مقامات دولتی در حل مشکلات مردم، قاطعانه از دولت و همه نهادها و ارگان‌ها حمایت کرد.
کد خبر : 248073

به گزارش حوزه احزاب گروه سیاسی خبرگزاری آنا، حزب موتلفه اسلامی در پی شرارت برخی عوامل آمریکا و رژیم صهیونیستی بیانیه‌ای صادر و تأکید کرد: مسئولان دولتی در پاسخ به مطالبات مردم در حل مشکلات آنان بکوشند و مقامات امنیتی و قضایی فتنه‌گران جدید را به اشد مجازات برسانند.


در این بیانیه آمده است: انقلاب اسلامی اکنون در اوج اقتدار و عظمت و کشور ایران در اوج امنیت است. این در حالی است که رژیم صهیونیستی با انتفاضه اول و دوم و سوم در مرزهای اشغالی خود محصور است و توطئه‌های رنگارنگ آمریکا و اذناب او در منطقه یکی پس از دیگری با پیروزی رزمندگان مقاومت خنثی‌شده است.


این بیانیه می‌افزاید: رزمندگان مقاومت حکومت داعش در سوریه و عراق را سرنگون کردند. در یمن انصار الله باسیلی زدن به سلطه قارون‌های منطقه، آل سعود را به خاطر کودک کشی و نسل‌کشی در جهان رسوا کرده‌اند. استکبار جهانی همه این شکست‌ها را از ملت ایران و از آثار انقلاب اسلامی می‌داند. طبیعی است برای جبران شکست‌های خود تحرکاتی داشته باشد.


در این بیانیه تصریح‌شده است: آشوب‌های چند روز اخیر که به بهانه گرانی و مشکلات اقتصادی به وقوع پیوسته، بنا به اعترافاتی که ترامپ و نتانیاهو و برخی مقامات اروپایی مثل وزیر خارجه انگلیس کرده‌اند، با حمایت آن‌ها صورت گرفته است.


این بیانیه تأکید کرده است: نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی چندی پیش‌گفته بود که نمی‌گذاریم ایرانیان جشن چهل‌سالگی انقلاب را برپا کنند. بن سلمان، ولیعهد سعودی نیز گفته بود برای جبران شکست در عراق و سوریه باید جنگ را به داخل ایران ببریم؛ اکنون لندن و واشنگتن به‌صورت اتاق فکر جنگ نرم و ایجاد آشوب درآمده است. سعودی‌ها هزینه آن را می‌دهند و منافقین و سلطنت‌طلب‌ها هم مجری آن هستند. آشوبگران، نظام و دولت و نهادهای مردمی و اموال عمومی را هدف قراردادند و رودرروی مردم ایستادند.


«خوشبختانه معترضین به وضعیت اقتصادی، در همان ساعات اولیه حرکت‌های آشوبگرانه، حساب خود را از فتنه‌گران جدا کردند و اغتشاشگران تنها ماندند. مقامات امنیتی و قضایی باید فتنه‌گران جدید را که پای در محاربه با نظام گذاشته‌اند و با اسلحه سرد و گرم به ملت حمله کردند و شماری را به شهادت رساندند، به اشد مجازات برسانند.»


در این بیانیه آمده است: حزب موتلفه اسلامی با درک شرایط حساس و خطیر کنونی یادآور می‌شود که علی‌رغم کاستی‌ها و مشکلات و سوء تدبیر برخی مقامات دولتی در حل مشکلات مردم، قاطعانه از دولت و همه نهادها و ارگان‌ها حمایت می‌کند و اجازه نمی‌دهد که اوباش و منافقین و نیز استکبار جهانی مشروعیت دولت قانونی را زیر سؤال ببرند. اکنون احزاب و رسانه‌ها به همراه نخبگان درک درستی از تحولات اخیر دارند و همه در یک صف واحد در برابر شرارت آمریکا، ‌انگلیس و رژیم صهیونیستی و نیز قارون‌های سعودی ایستاده‌اند و نمی‌گذارند آن‌ها خللی به اقتدار و امنیت ملی وارد کنند.


موتلفه در این بیانیه تصریح کرده است: ما از مسئولان می‌خواهیم در پاسخ به مطالبات مردم در حد مقدورات عمل کنند و در مورد عمل به وعده‌های داده‌شده باصداقت، مشکلات را بیان کرده و در حل آن بکوشند، ما صریحاً اعلام می‌کنیم وقتی همه دشمنان اسلام و ایران برای نابودی ملت هم‌قسم و هم‌‌پیمان شده‌اند، حتماً در برابر صف واحدی از ملت ایران و مسئولان کشور قرار خواهند گرفت. ملت و دولت ایران آن‌ها را به خاک مذلت می‌نشانند و توطئه‌های آن‌ها را خنثی خواهند کرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته